بیمه اقساطی + بیمه آتش سوزی + بیمه بدون سود و پیش پرداخت
برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.
برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.
وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه در بیمه آتش سوزی
اگر حادثه ای رخ دهد، بیمه گزار وظایفی بشرح زیر دارد:
۱-بیمه گزار موظف است بعد از مطلع شدن از سانحه رخ داده، طی پنج روز ، وقع سانحه به را شرکت بیمه گر اطلاع دهد.
۲-بیمه گزار وظیفه دارد ظرف مدت ۱۰ روز بعد از مطلع شدن گزارش در خصوص کم و کیف حادثه رخ داده شده و همچنین فهرست اشیاء نجات یافته و موارد خسارت دیده و محل جدید نگهداری اقلام و همچنین براورد مبلغ خسارت را برای شرکت بیمه ارسال نماید.
۳-برای جلوگیری از افزایش دامنه و همچنین توسعه خسارت ، بیمه گزار باید در هنگام بروز حادثه یا بعد از بروز سانحه ، کلیه اقداما لازم به انجام دهد.
۴-بیمه گزار نباید بدون اجازه شرکت بیمه گر تغییراتی را به اقلام بیمه شده ، اعمال نماید که در این صورت ، قطعا ارزیابی خسارت ، دچار مشکل خواهد شد، البته باید توجه نمود که هرگونه تغییر در راستای کاهش میزان خسارت و همچنین رعایت منافع عمومی ، بلامانع و الزامی تلقی میگردد.
۵-بیمه گزار کلیه همکاریهایی که مدنظر بیمه گر است را باید به شرکت بیمه گر در خصوص تعیین سقف تعهدات ، لازم دارد را انجام دهد. لازم به ذکر است که اگر شرکت بیمه گر در خصوص لیست دارایی ها و امول موجود درهنگام برزو سانحه ، و همچنین لیستی از اموال و داراییهای از بین رفته و یا آسیب دیده در روز حادثه ، درخواستی داشته باشد، بیمه گزار بایستی حداکثر طی ۱۵ روز بعد از اطلاع خود ، اقدام لازم را در خصوص ارائه فهرست مذکور به شرکت بیمه گر ، اقدام نماید.
دیدگاهتان را بنویسید