بیمه آنلاین در خراسان شمالی + بیمه کوثر در بجنورد

آیا می دانید اگر بیمه نامه را به صورت آنلاین صادر کنید علاوه بر تخفیفات خودتان همین حالا  یک تخفیف دلچسب از بیمه کوثر می گیرید ؟ بیمه آنلاین خیلی ارزانتر از بیمه حضوری شده ، لطفا امتحان کنید .

تا امروز و در نتیجه تحقیقات دانشمندان مشخص گردیده که ویروس کرونا یک ویروس هزار چهره است و هر بار یک چهره  خود را نمایان می کند و  تقریبا هر دو دقیقه متاسفانه یکی از هم وطنان مارا به کام مرگ می  کشاند . باتوجه به همه گیری  کرونا و گسترش بی حد و مرز  و غافلگیر کننده  این ویروس خطرناک  در جهان و گرفتار شدن روزانه بیش ازسیزده  هزارنفر از هموطنان عزیزمان از همه ایرانیان عزیز در خواست می گردد  که از خودتان به خوبی  مراقبت کنید و تا مجبور نشده اید ازمنزل  خارج نشوید . شما می توانید  از طریق همین  سایت وهمین الان  ، بیمه ثالث خودرو  – بیمه خوادث – بیمه مسعولیت پزشکان و پیرا پزشکان و بیمه مسافرت خارج از کشور را خودتان  را در شرکت بیمه کوثر صادر فرمایید . بعد از باز شدن لینک زیر لطفا ابتدا در قسمت بالا سمت چپ قسمت عضویت را تکمیل نمایید و یک رمز آسان برای خودتان در نظر بگیرید . این رمز را در جایی نگهداری کنید تا در مراجعات بعدی نیاز به تکمیل فرم عضویت نباشد.

لطفا قبل از شروع به مراحل صدور بیمه خودرو عکسهای زیر را در گوشی خود داشته باشید تا در مراحل بعدی بتوانید آنها را بارگزاری کنید.

۱ – عکس از پشت و روی کارت خودرو 

۲ – عکس از کارت ملی خودتان

۳ – عکس از بیمه نامه سال قبل 

   از اینکه شرکت بیمه سایبان امن کوثر را به دوستان و بستگان خود معرفی می کنید  سپاسگذاریم. 

                        برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه  اینجا کلیک کنید

تلفن های مشاوره و پشتیبانی :      ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵            ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *