بیمه مسافرت خارج از کشور + بیمه مسافرت

بیمه مسافرت خارج از کشور چیست ؟

 شرکت بیمه کوثر با همکاری دو شرکت امداد رسان میدیست و SOS  خدمات ویژه ای را به مسافران ارائه خواهد نمود. مسافر قبل از سفر باپرداخت حق بیمه ای متناسب با سن، محدوده سفر و طول مدت مسافرت بیمه نامه را تهیه  و از پوششهای آن استفاده می نماید.

مواردی که بیمه نامه های مسافرتی بیمه کوثرتحت پوشش قرار می دهد :

*جبران هزینه های پزشکی    *دندان پزشکی    *انتقال بیمار     *حوادث مربوط به حمل بار    *بازگرداندن پیکر متوفیان     *سفراضطراری اعضای بلافصل خانواده به محل مسافرت بیمه شده    و…

شرکت امدادرسان میدیست:

این شرکت با شرکت بیمه کوثر قرارداد مستحکمی جهت امداد رسانی به صورت بین المللی در سراسر دنیا به بیمه گذاران شرکت بیمه کوثر  با سقف تعهدات متنوع و متناسب با نیاز بیمه شده را عرضه می نماید.

شرکت امداد رسان SOS  یکی دیگر از شرکت هایی است که امداد رسان شرکت بیمه کوثر می باشد. که در ایران فعالیت می نماید. که قرارداهای متنوعی حسب نیاز بیمه گذاران با شرکت های مهم بین المللی منعقد نموده که به بیمه شدگان محترمی که قصد سفر به خارج از کشور یا به داخل ایران دارند، خدمات متنوعی ارائه می نماید.

 چرا  از شرکت بیمه کوثر بیمه‌نامه مسافرتی را بخریم؟

۱-بیمه‌ شده محترم هیچ‌گونه نگرانی از جانب سفارت آلمان و سایر سفارت‌‌ها برای پذیرش نشدن بیمه‌نامه نخواهد داشت؛ چراکه شرکت‌های امدادرسان طرف قرارداد بیمه کوثر (SOS و میدیست) از طرف همه سفارتخانه‌ها تایید شده است و هیچ نگرانی درباره نپذیرفتن بیمه‌نامه از سوی سفارتخانه‌ها وجود ندارد.

۲-در بیمه مسافرتی شرکت بیمه کوثر  محدودیت سنی برای بیمه‌شده وجود ندارد و بیمه‌شدگان محترم از بدو تولد تا هر سنی می‌توانند تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گیرند.

۳-ارائه خدمات در محل سفر بیمه‌شده، در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه از جهان تنها با یک تماس تلفنی با شرکت امدادرسان با امکان پاسخگویی از طریق اپراتور‌های فارسی‌زبان، قابل اجرا خواهد بود.

۴- پرداخت مستقیم هزینه‌های پزشکی به مراکز درمان در سراسر جهان از طریق شرکت امداد رسان و عدم نیاز بیمه‌گذار به پرداخت هزینه‌ها در سفر و رجوع مجدد به شرکت بیمه برای دریافت آنها.

۵-امکان بهره‌مندی از کلیه اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی در خارج از کشور

۶-قابلیت عرضه طرح‌ها و قراردادهای گروهی منطبق با نیاز بیمه‌گذاران و جامعه هدف

مزایای بیمه مسافرتی کوثر :

امکان خرید بیمه‌نامه مسافرتی به صورت آنلاین وجود دارد.

امکان انتخاب شرکت‌های امداد رسان SOS و نیز امدادرسان میدیست هنگام صدور بیمه‌نامه برای دریافت خدمات مورد تعهد بیمه گر وجود دارد.

استفاده از خدمات امداد رسانی به صورت شبانه‌روزی در سراسر جهان از طریق دو شرکت امداد رسان میدیست وSOS در تعهد شرکت بیمه کوثر است .

شرکت بیمه سایبان امن کوثر برای  کلیه مسافران محترم سفری به یاد ماندنی همراه با سلامتی آرزو منداست.

لطفا برای خرید بیمه نامه مسافرت خارج از کشور اینجا کلیک کنید و مراحل را تا انتها ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *