مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور همچنین گفت این  زلزله در مرز  همدان و قزوین و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ساعت ۱۵:۰۴ امروز رخ داده است.

طبق اضهارات وی : بلافاصله ۴ تیم واکنش سریع به محل اعزام شدند و مرکز اورژانس هوایی همدان و قزوین در حالت آماده باش هستند.

طبق گفته  سخنگوی سازمان اورژانس کشور  کلیه  مراکز درمانی در شهرستانهای  رزن و تاکستان  هم اکنون در حالت آماده باش می باشند.

خالدی اعلام کرد :  خوشبختانه تاکنون زمین لرزه هیچ  خسارت مالی صدمات جانی و در بر نداشته . و ارزیابی‌ های اولیه از شهر آوج و ۸ روستای دیگر آن مشخص گردید که این زمین لرزه  تلفات جانی نداشته و تنها برخی از منازل مسکونی دچار  ترک خوردگی جزئی شده اند.

ایشان  در پایان اضافه کرد :  در ارزیابی‌هایی که از شهر رزن و ۵ روستا ی تابعه آن  به عمل آمده تنها یک نفر در حین فرار  به خاطر ترس  از زلزله دچار مصدومیت شده است . ضمنا در شهرستان رزن هم  زلزله بدون خسارت مالی بوده است. لازم به ذکر است  این زلزله تهران وکرج را هم لرزاند.

حادثه خبر نمی کند هرجای وطن عزیزمان با شید همواره خطر زلزله شما را تهدید می کند شما می توانید در منزل خود اقدام به خریدن بیمه آتش سوزی و زلزله نمایید طرح کوثر ۲ بهترین پوششها را برای منزل مسکونی واعضاء خانواده دارد . برای خریدن این بیمه نامه بعد از باز شدن لینک مربوطه قسمت آتش سوزی را باز کنید واز منوی مربوطه طرح کوثر ۲ را خریداری نمایید لطفا اینجا کلیک کنید .

شرکت سایبان امن کوثر مشاور بیمه ای شماست  .

۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵