بیمه کوثر در کرج + استان البرز

بیمه کوثر در کرج

شهر وندان محترم استان البرز و تهران می توانند جهت صدور و مشاوره رایگان انواع بیمه نامه ها از شرکت بیمه کوثر به آدرس استان البرز/کرج/چهاراه مصباح/خیابان ذوب آهن/نرسیده به زیرگذر استاندارد/جنب سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پلاک ۳۳ به صورت حضوری مراجعه کنند و همچنین هموطنان محترم در سراسر کشور با تکمیل و ارسال فرم زیر می توانند از خدمات صدور و مشاوره آنلاین بیمه کوثر استفاده کنند / بیمه کوثر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور و در تمام رشته های بیمه ای با تخفیف ویژه و توانگری بالا می باشد.

بیمه در مان تکمیلی کوثر را بهتر بشناسید .

آیا می دانید کلیه مرا کز درمانی کوثر در سراسر کشور آنلاین می باشند. وبیمار فقط با در دست داشتن کارت ملی در مراکز طرف قرار داد بیمه کوثر پذیرفته می شود؟

امروزه با توجه به شرایط تحریمی کشور و وضعیت اقتصادی نا مناسب اکثر بیمه های پایه در مان به تدریج در حال خالی نمودن شانه از زیر بار تعهدات در مانی خود برای بیمه شده گان می باشند . گرانی دارو و خدمات پزشکی و عدم پاسخگویی بیمه های پایه باعث گردیده تا اکثر بیمه گذاران عمده با عقد قرار داد گروهی بیمه تکمیلی درمان را از شرکت های بیمه بازر گانی تهیه نمایند .در این بین شرکت توانمند بیمه کوثر با عقد قرار داد با اکثریت مراکز درمانی و مطرح سراسر کشور به عنوان مقصد و انتخاب اول بیمه گذاران بزرگ در سراسر کشور می باشد .خوشحالیم که در سبد درمانی خود بیمه پاسخگوی کوثر را انتخاب نموده اید .

شرکت بیمه کوثر به سلیقه و انتخاب مشتریان احترام می گذارد و با هر مرکز درمانی که مد نظر بیمه گذار باشد فورا قرار داد منعقد می نماید.

لطفا برای استعلام وخرید آنلاین بیمه نامه خودرو اینجا کلیک کنید.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر به عنوان یک شرکت پیشرو در بیمه تکمیلی درمان در خدمت شماست.

۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵       ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵ 

مشاوره

بعد از تکمیل و ارسال این فرم با شما جهت مشاوره و اعلام نرخ و صدور بیمه نامه تماس خواهیم گرفت
  • به عنوان مثال : بیمه آتش سوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *