ارزانترین بیمه آتش سوزی + بیمه قسطی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

بیمه آتش سوزی و زلزله جهت خانه های اجاره ای

این نوع بیمه نامه برای پرداخت خسارت به ساختمان نیست بلکه فقط برای جبران آسیبهای وارده به اثاثیه و لوازم زندگی مستاجر ساکن در آن منزل است، چرا که اگر مستاجر با مقاومت موجر در خرید بیمه آتش سوزی برای ساختمان مذکور مواجه شود ، خرید این بیمه نامه، بهترین راهکار ممکن برای او است.

در حقیقت مستاجران قادر خواهند بود فقط اثاثیه و امول متعلق به خودشان را در مقابل آتش سوزی و زلزله و سی و طوفان و سایر خطرات مدنظر بیمه گزار ، بیمه نمایند. که در این نوع بیمه نامه ها ، نرخ بیمه براساس ارزش اثاثیه و لوازم زندگی موجود در ساختمان محاسبه میگردد و ارزش بنا هیچ تاثیری در تعیین نرخ بیمه نامه نخواهد داشت.

بیمه زلزله

بیمه زلزله به تنهایی وجود ندارد بلکه از پوشش های تبعی بیمه نامه های آتش سوزی می باشد و در صورت حادث شدن زلزله، آسیب وارد شده به ساختمان و داراییها و اموال موجود در آن ساختمان را پرداخت می نماید.

با پرداخت مبلغ اندکی میتوانید در بیمه نامه آتش سوزی خود ، این پوشش را ابجاد نمایید. که دراین صورت ساختمان و اموال شما درمقابل آتش سوزی و زلزله ، ایمن میگردند.

ذکر مهم در این بیمه نامه این است که پوشش زلزله فقط برای جبران خسارتهای مالی است و در خصوص زیانهای بدنی ، هیچ تعهدی ندارد.

 

جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی: ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *