بیمه آنلاین در فارس + بیمه کوثر در شیراز

چنانچه بیمه نامه را به صورت آنلاین خریداری کنید علاوه بر تخفیفات خودتان یک تخفیف  ویژه  هم از بیمه کوثر دریافت نمایید . تخفیف شما به صورت آنلاین است و بیمه آنلاین ارزانتر از بیمه حضوری می باشد  .

 امروزه بر همه مردم جهان مشخص و آشکار گردیده که ویروس کرونا یک ویروس هزار چهره  و ناشناخته است . و هر دو دقیقه یکی ازخانواده های ایرانی عزادار  یک نفر از بستگان خود می شوند با توجه به همه گیری ویروس کرونا و گسترش بی حد و اندازه  این بیماری در جهان و گرفتار شدن روزانه بیش از سیزده هزار نفر از هموطنان عزیزمان از همه عزیزان در خواست می گردد  که تا مجبور نشده اید ازمنزل  خارج نشوید . شما می توانید  از طریق این سایت  معتبر ، بیمه ثالث خودرو  – بیمه خوادث – بیمه مسعولیت پزشکان و پیرا پزشکان و بیمه مسافرت خارج از کشور را در منزل خودتان صادر فرمایید . بعد از باز شدن لینک زیر لطفا ابتدا در قسمت بالا سمت چپ قسمت عضویت را تکمیل نمایید و یک رمز آسان برای خودتان در نظر بگیرید . این رمز را در جایی نگهداری کنید تا در مراجعات بعدی نیاز به تکمیل فرم عضویت نباشد.

خواهشمند است قبل از شروع به مراحل صدور بیمه خودرو عکسهای زیر را در گوشی خود داشته باشید تا در مراحل بعدی بتوانید آنها را بارگزاری کنید.

۱ – عکس از پشت و روی کارت خودرو 

۲ – عکس از کارت ملی خودتان

۳ – عکس از بیمه نامه سال قبل 

   از شما که شرکت بیمه سایبان امن کوثر را به دوستان وبستگان خود معرفی می کنید  سپاسگذاریم. 

                        برای خرید آنلاین انواع بیمه نامه  اینجا کلیک کنید

تلفن های مشاوره و پشتیبانی :      ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵            ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *