بیمه مسئولیت آسانسور + بیمه آسانسور کوثر


بیمه  مسئولیت آسانسور ، بیمه آسانسور کوثر

در حال حاضر آسانسور به عنوان یک وسیله حمل کننده در تمامی ساختمانها به خصوص برج های مسکونی و تجاری  مورد استفاده قرار می گیرد . این وسیله ارزشمند بعضا باخطراطی همچون سقوط ،آتش سوزی و اتصال برق به داخل کابین همراه است . و یا ممکن است به دلیل قطع برق به مدت طولانی ، مسافران آن به علت کمبود اکسیژن خفه شده یا فوت نماید . باتوجه این دلایل  مدیر ساختمان باید آسانسور را به تعدادظرفیت مجاز آن بیمه نماید تا درصورت بروز هرکدام ازاین  اتفاقات ناخوشایند ، بتواند  غرامت فوت ،نقص عضو یا هزینه پزشکی بوجود آمده را از شرکت بیمه گر مطالبه نماید .

لازم است بدانید : در بیمه آسانسور بر اساس مشخصات و ظرفیت هر آسانسور و پوشش‌های مورد درخواست بیمه گذار تعهدات آن بیمه نامه تعیین  می گردد‌ .  در آسانسور نفر بر، تعداد افراد مجاز به صورت ظرفیت آسانسور در مشخصات فنی آسانسور ذکر شده است و بیمه نامه دقیقا بر اساس این مشخصات  صادر می‌شود. اما در بیمه های آسانسور حمل بار بیمه گذار می‌تواند علاوه بر پوشش جانی پوشش مالی را نیز برای بیمه نامه خود خریداری نماید.

شما می توانید تنها  با یک تماس تلفنی بیمه نامه مسئولیت آسانسور را به راحتی  و با مناسب ترین قیمت ممکن از شرکت خدمات بیمه ای سایبان امن کوثر خریداری نمایید .

تلفن تماس :  ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴     ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵     ۰۲۶۳۲۸۱۰۲۹۸     ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *