بیمه حوادث ورزشی + شرایط و پوشش‌ های بیمه ورزشی کوثر

بیمه حوادث ورزشی ، شرایط و پوشش‌های بیمه ورزشی کوثر

اگر  ورزش به بخشی از سبک زندگی شما تبدیل گردیده  باشد، مطمئنا  در هنگام ثبت نام در کلاس ورزش‌ یا در باشگاه بدنسازی، از شما خواسته شده است که هزینه بیمه ورزشی را هم بپردازید.

لازم است  بدانید که بیمه ورزشی،اجباری است. آمار بروز حوادث در باشگاه ها و ورزشگاه ها آمار نسبتا بالایی است ورزشکاران، هنگام حضور در تمرین‌ها‌، رقابت ها و اماکن ورزشی باید بیمه ورزشی به همراه داشته باشند. درصورت آسیب ورزشکار فاقد کارت بیمه، مسئولیت حادثه مستقیما برعهده مربی یا مسئول برگزاری مسابقات است.

آیا می دانید تمامی مسئولان باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها ملزم هستند که تمامی اعضای خود شامل کارکنان، تماشاگران و …را تحت پوشش بیمه  ورزشکاران قرار دهند؟ تمامی  این افراد باید  در حین برگزاری تمرین های قبل و در حین مسابقات ورزشی‌کارت بیمه خود را به همراه داشته باشند . در غیراین صورت، مسئولیت آسیب های احتمالی بر عهده مدیران و مسئولان ورزشی می باشد.

 لازم است بدانید ،بیمه ورزشکاران با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی راه اندازی گردیده  است. کلیه  فدراسیون‌های تحت  نظر وزارت ورزش و جوانان می‌توانند از پوشش‎های فوق‌العاده این بیمه استفاده کنند.

کارت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی تحت عنوان  بیمه ورزشی زیرمجموعه بیمه حوادث محسوب می شود. کلیه فدراسیون پزشکی و ورزشی متعهد گردیده  است هزینه‌های درمانی و غرامت، دیه نقص عضو یا فوت شخص را براساس تعرفه های این بیمه‌نامه، پرداخت کند. همه ورزشکاران: آماتور، حرفه‌ای، ملی پوش، قهرمانان و مدال آوران، پیشکسوتان، کوهنوردان از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند. دارا بودن این بیمه برای مدیران باشگاه‌ها، لیدرهای تیم‌های کوهنوردی، مربیان و کادر فنی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها هم الزامی است.

مدیران و دارندگان باشگاه ها ی ورزشی باید بیمه مسئولیت باشگاه و اماکن ورزشی را همراه با بیمه حوادث مخصوص ورزش اخذ نمایند. زیرا دلیل احتمالی برخی حوادث در مجموعه های ورزشی قصور و کوتاهی مربی و مدیر ورزشی و… آن مرکز تشخیص داده می‌شود. 

مدیران اماکن ورزشی چه بیمه‌ای را خریداری نمایند؟

مدیران و صاحبان باشگاه‌های ورزشی می توانند با داشتن بیمه مسئولیت، خسارت خود را در صورت رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در زمان حادثه طبق پوشش‌های بیمه نامه دریافت نمایند . بیمه‌نامه مسئولیت ورزشی، پرداخت خسارت حوادثی را میدهد که دلیل آن حادثه، کوتاهی  یا عدم اجرای وظیفه مدیر و مسئول و مربی مجموعه نباشد.

خسارات  حوادث ورزشکاران تحت پوشش بیمه است . دارا بودن کارت بیمه به منزله اطلاع و قبول شروط مندرج در آیین نامه هیئت پزشکی و ورزشی  است . بیمه نامه فقط برای کسانی صادر می‌شود که تحت نظر یکی از فدراسیون ها ورزشی فعالیت می‌کنند. چنانچه ورزش به صورت شخصی و انفرادی و خارج از محیط ورزشگاه و باشگاه است؛ پوشش بیمه حوادث انفرادی توصیه می­‌شود.

جهت استعلام حق بیمه و خرید آنلاین بیمه نامه اینجا کلیک کنید.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر مشاور امین شما در امور بیمه ای است .

۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴      ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

#م رادمنش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *