بیمه تکمیلی درمان کوثر + درمان تکمیلی نیروهای مسلح

طرح آرامش کوثر چیست ؟

باتوجه به بالارفتن هزینه های درمان ، بیمه های پایه جوابگوی نیاز درمانی بیمارن نمی باشند و اغلب بیماران به ناچار می بایست هزینه های سنگینی را برای مداوای خود بپردازند . و این ضربه سنگینی به اقتصاد خانواده بخصوص در این شرایط بحرانی اقتصادی وارد می کند.

از این رو وزارت دفاع و پشتیبانی نیروها ی مسلح برای درمان تکمیلی شاغلین و باز نشستگان نیروهای مسلح و وزارت دفاع اقدام به عقد قرارداد بیمه در مان تکمیلی برای اعضاء خود با شرکت بیمه کوثر نموده است . این طرح  برای رفع نیاز و خدمت‌رسانی به بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مستمری‌بگیران جامعه هدف همراه با خانواده‌شان طراحی شده است تا هزینه‌های درمانی مازاد بر تعهدات سازمان را جبران کند.

این طرح در دو قالب و با حق بیمه  ۷۳۰۰۰۰  ریال و  ۹۷۰۰۰۰  ریال ارائه گردیده که بیمه گذار در انتخاب هرکدام از طرح ها مختار است . ثبت نام برای بیمه تکمیلی نیروهای مسلح تا تاریخ  ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ادامه دارد.

لطفا برای ثبت نام در طرح بیمه درمان تکمیلی کوثر اینجا کلیک کنید.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر به عنوان یک شرکت پیشرو در بیمه درمان تکمیلی کوثر در سراسر کشور در خدمت شماست .

 کرونا جدی است لطفا در خانه بمانید و ازمنزل خارج نشوید .

                      برای صدور آنلاین بیمه اتومبیل خود اینجا کلیک کنید.

لطفا جهت هرگونه سوال  پیرامون طرح آرامش کوثر فقط با شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲ تماس بگیرید .

.

 

۳۳ دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر . آیا هزینه این طرح ماهانه ۷۳ هزار تومان است؟ بیمه پایه من بیمه سلامت ایران است . مشکلی وجود ندارد؟ خیلی ممنونم

    پاسخ دادن
    • سلام شب بخیر
      این طرح مخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح و وابستگان آنان است . و به صورت انفرادی انجام نمی شود.

      پاسخ دادن
      • سلام مهندس جان . بله متوجه بودم . منظورم برای خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح بود . ماهانه حداقل ۷۳ تومان میباشد؟ به نظر دفترچه بیمه پایه مهم نیست . درسته؟
        خیلی ممنونم

        پاسخ دادن
        • سلام صبح شما بخیر
          بله طرح آرامش با دو مبلغ ۷۳ و ۹۷ هزار تومان ماهانه در معرض انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح می باشد . شما اگه از فرزندان این بزرگواران هستید می توانید به تبع این طرح و بادرخواست خودشان از طرح استفاده کنید . دفترچه خودشان مربوط به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح می باشد اما دفترچه شما مهم نیست مال چه شرکتی باشد. میتوانید از این طرح استفاده کنید.

          پاسخ دادن
  • سلام…
    آیا این بیمه شامل نیروهای فعال بسیجی میشود یا خیر…؟؟
    والله به ما گفته اند طبق قانون ،، بسیجیان هم جزو نیروهای مسلح محسوب می‌شوند…
    از پاسخ‌گویی شما ممنون و متشکرم…

    پاسخ دادن
  • با درود و عرض ادب
    مهندس جان باز ماندگان ثبت نام این طرح چیکار باید بکنند .
    لطفا لاقال بخاطر دهه مبارک فجر هم شده باشد تمدید دوباره ثبت نام بزارین

    پاسخ دادن
    • سلام وقت بخیر طرح بیمه تکمیلی کوثر همه ساله از اول آذر تا پایان آذرماه بوده و امسال به خاطر شرایط کرونایی کشور تا پایان دی ماه هم تمدید گردیده بود .و دیگر تمدید نخواهد شد .
      انشالله سال ۱۴۰۰ در آذر ماه ثبت نام فرمایید .

      پاسخ دادن
  • با سلام آقای مهندس من بیمه ۹۳ تومانی طرح آرامش کوثر را دارم چند روز پیش ژل هیالورونیک اسید جهت آرتروز زانو تزریق کردم آیا بیمه هزینه دارو و تزریق را پرداخت می کند با تشکر

    پاسخ دادن
  • سلام من رزمنده حقوق بگیر کمک معیشت از سانا هستم دفترچه درمانی ندارم آیا من و همسرم میتوانیم بیمه تکمیلی کوثر داشته باشیم ؟؟

    پاسخ دادن
  • سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم همه بازنشسته های نیروهای مسلح تحت پوشش بیمه کوثر هستند؟ تو فیش حقوقی پدرم اسم بیمه کوثر به عنوان بیمه تکمیلی ذکر شده
    بعد اینکه پروتز زانو رو بیمه پرداخت میکنه و اگر جواب مثبته، چند درصدش پرداخت میشه؟
    به ما گفتن که پوب پروتز رو کامل بدیم بعد بهمون نامه میدن برای بیمه که یه مبلغی رو پرداخت کنه،‌این صحت داره؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ دادن
    • سلام اگر درفیش حقوقی نوشته وحق بیمه کسر میشه ایشان تحت پوشش بیمه کوثر است . بهترین را برای استعلام ورود به همین سایت و از انتهای سایت استعلام بیمه درمان را بزنید وسپس با کد ملی وسال تولد بیمه شده جستجو نمایید
      شما به واحد صدور بیمه نامه پیام داده اید، از تعهدات بیمه نامه اطلاعی ندارم لطفا یا از شعبه خسارت بیمه کوثر بپرسید ویا از دفاتر ساتا

      پاسخ دادن
  • باسلام
    بنده یکی ازبازنشستگان نیروهای مسلح هستم در بیمه آرامش ثبت نام که بعدازچندروز انصراف دادم وانصرافم نیزتایید گردید که متاسفانه حق بیمه ازحقوقم کسر میگردد نه استان ونه بیمه کوثر تهران پاسخگو نمیباشد

    پاسخ دادن
    • سلام اگر در موعد قانونی و بدون استفاده از خدمات درمانی بیمه کوثر انصراف داده اید، با در دست داشتن مدارک به نزدیک ترین شعبه خسارت بیمه کوثر مراجعه و پیگیری نمایید.

      پاسخ دادن
  • سلام جناب مهندس
    من زنی۵۹ ساله سالهاست مستمری بگیر پدر مرحومم که بازنشسته نیروی انتظامی بودند هستم و دفترچه بیمه ارتش دارم ولی بیمه تکمیلی ندارم. لطفا راهنمایی بفرمایید چطور در بیمه تکمیلی کوثر ثبت نام کنم. سال گذشته در ماه آذر رفتم دفتر ساتا خ سهروردی گفتند فقط برای بازنشسته هاست شامل حال مستمری بگیران نمی شود و مرا ثبت نام نکردند. امسال چی؟ هیچ راهی نیست که ما مستمری بگیران هم در بیمه تکمیلی کوثر وارد شویم؟ ممنون که راهنمایی می فرمایید

    پاسخ دادن
    • سلام لطفا با شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲ بیمه مرکزی کوثر واحد درمان تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
    • سلام لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۳۸۲ بیمه مرکزی کوثر قسمت درمان تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ دادن
  • سلام، بمن گفتند سیستم آنلاین برای ثبت نام تا یازدهم دی ماه۱۴۰۰ باز است یک هفته است ثبت نام کردم، اقساط را هم تایید کردند اما برای بهره برداری، از بیمه هنوز پاسخی واصل نشد تکلیف چیست؟

    پاسخ دادن
  • سلام وقتتون بخیر. خواستم بدونم بیمه تکمیلی کوثر برای بازنشستگان نیروهای مصلح،برای دریافت سمعک چقدر هزینه رو پرداخت میکنه؟ پدرم ۶۰ سالشون هست.

    پاسخ دادن
      • سلام آیا توانایی اجاره کردن یک مغازه وتهیه تجهیزات اداری آن را دارید؟
        اگر جواب مثبت است وارد سایت سایبان امن کوثر شوید و قسمت همکاری با ما را تکمیل نمایید متشکرم

        پاسخ دادن
  • باسلام خداقوت بنده در سال ۱۳۹۶ طرح بیمه کوثر خانواده نیروهای مسلح هستیم در واقع خودمان پرداخت می‌کنیم اقساط بیمه مان را ولی پدرمان فوت نموده و بیمه گذار پدرم هستند و بیمه شده خودم وبرادرم اقساط تمام بشه بعد حقوق تعلق میگیره به ما چون پدرم فوت شدن و خودمان بیمه مان را پرداخت می‌کنیم لطفاً راهنمایی فرمایید مشکلی که برایمان پیش نمیاد.باتشکر و قدر دانی

    پاسخ دادن
    • سلام شب بخیر
      اگر منظورتان بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد و الحاقیه زده اید و خودتان بیمه گذار و پرداخت کننده حق بیمه هستید هیچ مشکلی برای بیمه نامه شما به وجود نمی آید.

      پاسخ دادن
    • سلام لطفا از طریق شرکت مطبوع خودتان سقف تعهدات قرارداد را پیگیری فرمایید.

      پاسخ دادن
  • سلام من ترزیق prp کردم با توجه به هزینه دو ملیون تومان آیا بیمه کوثر هیچ پشتیبانی پرداخت نمیکند

    پاسخ دادن
  • سلام بیمه تکمیلی کوثر پروتز گوش را پوشش می دهد؟ پدرم بازنشسته نیروی مسلح بوده که بعلت کانسر لاله گوش از دست داده حالا هزینه این پروتز توسط بیمه تکمیلی کوثر طرح آرامش از سری الف پوشش دهی می شود؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *