خرید اینترنتی بیمه نامه + بیمه قسطی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

افت قیمت خودرو در حوادث

عومل موثر در محاسبه افت قیمت خودرو در  تصادف

موضوع اول در تعیین میزان افت قیمت خورو ، نوع خسارتی است که به خودرو وارد شده است که آیا آسیب دیده بدنه خورو است یا خیر؟! و موضع بعدی اینکه ترمیم و رنگ و بازسازی مجدد این که خسارت وارد شده ، تا چه عمقی از سطح بدنه ، رنگ کاری شده باشد.

موضوع بعدی در تعیین مبلغ افت ، مربوط به قطعات اسیب دیده است که کدام قطعه خسارت دیده باشد (گلگیر جلو ، درب موتور ، صندوق عقب و درب سم راننده ، درب سمت شاگرد ، درب های عقب ، سقف خودروی ، گلگیر  وسایر قطعات) که از نظر رنگ کاری شدن یا از لحاظ تعویض شدن آنها ، تاثیر زیادی بر قیمت خودرو خواهند داشت چون که فرایند مرمت و یا تعویض این قطعات حساس و مهم است.

درصورتیکه فرایندهای مربوط به مرمت و تعمیر قطعات به روشهای سنتی انجام شوند، قطعا کیفیت مطلوبی حاصل نخواهد شد که باعث افت چشمگیری در قیمت خودرو خواهد شد.

درصورتیکه خودرویی از ناحیه شاسی یا ستون و یا سقف و درب و گلگیر دچار خسارت شده باشد، این موارد هم در افت قیمت خودر تاثیر گذارند. 

لازم به ذکر است که میزان افت برای خودروهایی که از ناحیه عقب خورو دچار حادثه میگردند ، بیشتر است زیرا گلگیر عقب بسیاری از خوروها قابل بازکردن نمی باشند و برمبنای میزان خسارت وارده ، میزان افت قیمت خودرو نیز تغییر میکند.

جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی: ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *