خرید بیمه ثالث + بیمه در اقسط ۱۲ ماهه + بیمه بدون پیش پرداخت

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

 

سقف تعهدات بیمه شخص ثالث برای سرنشینان داخل کابین خودروی مقصر حادثه

همانگونه که میدانید در سوانح رانندگی احتمال اسیب هم برای افراد خارج از کابین وجود دارد و هم برای سرنشینان داخل کابین خودرو.

ما در یک مقاله در همین سابت به تعهدات شرکت بیمه در مقابل اشخاص آسیب دیده در خارج از خودرو ، توضیحاتی را ارائه دادیم که اگر آنرا تاکنون مطالعه نکرده اید، توصیه مینماییم جهت افزایش آگاهی خود ، آن مقاله را مطالعه فرمایید، حال جای سوال است که اسیب دیدگان داخل خودرو شامل چه تعهدات بدنی هستند؟

ابتدا باید بدانید که سرنشینان داخل کابین خودرو جزء اشخاص ثالث محسوب میگردند و مانند افراد خارج از ماشین، دارای پوشش جانی بیمه شخص ثالث می باشند. اگر خودرویی که باعث ایجچاد حادثه شده ، دارای سرنشین باشد و میتوانند هزینه آسیب های بدنی وارد شده به خود را از شرکت بیمه گر خودروی مسبب خسارت دریافت نمایند. 

بعنوان مثال اگر ظرفیت خودرویی چهارنفر باشد، در این صورت سقف قابل پرداخت برای سرنشینان خودرو ، باندازه فرض کنید که ظرفیت مجاز یک خودرو چهار نفر باشد. در این صورت حداکثر تعهد جانی بیمه شخص ثالث این خودرو ، باندازه چهاربرابر سقف تعهدجانی (جهار دیه ) می باشد. 

حال اگر تعداد سرنشینانی که در هنگام بروز سانحه رانندگی این خودرو ، پنج نفر باشد، در این صورت حداکثر تعهد بدنی شرکت بیمه (چهار دیه ) بین پنج نفر تقسیم میگردد، ولی باقی باقیمامنده مبلغ پرداخت نشده (مابه التفاوت خسارت بدنی وارده به سرنشینان )  از طریق صندوق تامین خسارت های بدنی پرداخت میگردد که براساس قانون بیمه شخص ثالث ، بعد از پرداخت ، صندوق تامین به مسبب حادثه ، جهت بازیافت مبلغ مابه التفاوت ، رجوع میکند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *