خرید بیمه کرونا + بیمه هزینه کرونا

 هزینه بیمه کرونا چقدر است؟

 علی رغم تمام تلاش های دانشمندان و کادر درمانی ، ویروس کرونا در حال گسترش  بی رویه و کشتار بی رحمانه مردم جهان است در کشور ما نیز متاسفانه روزانه بیش از سیزده هزار نفر گرفتار این ویروس هزار چهره  می گردند . علاوه بر استرس و اضطراب  زیاد و آزاردهنده  این ویروس خطر ناک ، تامین هزینه درمان و بیمارستانی آن بیشر مردم را آزار می دهد. با اراده مصصم و ماندن در خانه کرونا را شکست می دهیم . و با پوشش بیمه ای برای خود و خانواده کابوس خطرناک هزینه های بیمارستانی را نیز شکست می دهیم.

خوشبختانه بیماری  کرونا قابل بیمه شدن است . شما میتوانید از طریق لینک زیر وارد بیمه حوادث شوید و از آنجا یکی از طرح های سه گانه کرونا را انتخاب کنید و بیمه کرونا برای خودتان خریداری نمایید .

طرح ۱ :  غرامت بستری در بیمارستان تا ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان  غرامت فوت بر اثر کرونا ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومان           ( حق بیمه پرداختی برای طرح ۱ مبلغ  ۱۱۵٫۸۰۰تومان )

طرح ۲ :  غرامت بستری در بیمارستان تا ۲۲٫۵۰۰۰۰ تومان  غرامت فوت بر اثر کرونا ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومان          ( حق بیمه  پرداختی برای طرح ۲ مبلغ  ۱۷۳٫۷۰۰تومان )

طرح ۳ : غرامت بستری در بیمارستان تا ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان  غرامت فوت بر اثر کرونا ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰تومان          ( حق بیمه پرداختی برای طرح ۳ مبلغ  ۲۳۱٫۶۰۰ تومان )

برای خرید بیمه کرونا اینجا کلیک کنید .

شرکت بیمه سایبان امن کوثر مشاور بیمه ای شماست .

تلفن های مشاوره :

۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵      ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *