دندانپزشک معتمد بیمه کوثر در تهران

دندانپزشک معتمد بیمه کوثر در تهران

آدرس مراکز

 

باتوجه به اینکه ممکن است تعدادی از دندان پزشکان بیمه کوثر از ادامه همکاری منصرف شده باشند لطفا بدون توجه به اسامی پایین وارد لینک زیر شده و دندان پزشک معتمد بیمه کوثر در شهر خود را انتخاب نمایید.

جهت اطلاع از لیست دندان پزشکان بیمه کوثر لطفا اینجا کلیک کنید .

 

 برچسب ها 

 

۲۲ دیدگاه

  • لطفا این قانون پزشکان معتمد را حذف کنید. واقعا چرا مارا اذیت میکنید. دکتر با دکتر چه فرقی دارد.سقف قرار داد مشخص است چرا باید دنبال پزشک معتمد بگردم و هزینه ای هم اضافه پرداخت کنم برای ویزیت. مخصوصا الان که پزشکان معتمد بازی هم درمیاورند مثل اقای سپهری که در افسریه با یک یونیت اجاره ای شروع کرد و الان از پزشکان غیر متخصص برای روکش و جراحی استفاده میکند و اصلا تاییده هم نمیدهد و یک منشی خانم هم دارد که فکر میکند کل پرسنل نیروهای مسلحه که مراجعه میکنند را باید اذیت کند. این منشی واقعا وقیح و بی ادب است و برای یک ویزیت افراد را ساعتها معطل میکند. لطفا برخورد جدی با اول دکتر سپهری و بعد این منشی بی ادب و وقیح داشته باشید. این منشی بسیار زشت و عینکی هم هست و فکر میکنم ریس منشی ها باشد و به همه دستور میدهد. خود دکتر سپهری هم دیگر در این مرکز کار نمیکند و از دانشجویان بی تجربه استفاده میکند. برای یک روکش از دکتری به نام سلیمانی استفاده میکند که مهارت بک دندانساز تجربی از این اقا بیشتر است. اقای سلیمانی فاقد مهر تخصصی جراحی و روکش است و هر کس یک دندان با این اقا کار کند دیگر به خاطر شعور خودش به این مرکز خورشید مراجعه نمیکند. دندانهای روکش کهنه را برای افراد جدید استفاده و هزینه میکنند. لطفا به جد رسیدگی کنید.

    پاسخ دادن
  • تو رو خدا یه سامانی به این بیمه کوثر بدهید من و سایر همکاران واقعا ناراضی هستیم. اسامی که در سایت وارد کردید مواردی مراجعه کردیم که اصلا با کوثر قرار داد ندارند. مثل ازمایشگاه نیلو و …دندانپزشکی سپهری که اصلا ویزیت نمیکند و تاییده نمیدهد. سقف پرداختی را بسیار کم گرفته اید. برای دندانپزشکی با چند مرکز دیگر مثل مرکز خاتم در شرق تهران و افسریه قرارداد ببندید. به خدا ما ساعتها در مرکز سپهری با دانشجویان تازه کار گرفتاریم. به ایشون تذکر بدهید.

    پاسخ دادن
  • سلام
    من دندان ۲، ۳، ۴، ۵ بالا سمت راست را روکش کردم از اینا که میچسبد به لثه در درمانگاه شهید فکوری میدان آزادی درست کردم. تحت بیمه کوثر هستم اما دکتر درگوشی به من گفت دندان۲و۳را بیمه قبول میکند و دندان۳و۴را باید آزار پرداخت کنی.
    این چه وضع است. از یک طرف چهار میلیون پول بیمه دادم از این طرف نصف کار را نقدی دادم. لطفا پیگیری کنید

    پاسخ دادن
    • سلام نمیدانم از بیمه گذاران کدام شرکت و یا سازمان هستید . لطفا به قسمت رفاهی خود مراجعه کنید و از میزان تعهد دندانپزشکی قرارداد خود اطمینان حاصل نمایید.

      پاسخ دادن
      • با سلام تقدیر و تشکر داریم از خانم دکتر علویون بابت سعه صدر و رفتار شایسته و احترام که بسیار بسیار ممنون هستیم از مسئولین بیمه کوثر

        پاسخ دادن
  • با سلام
    از مسئولین بیمه کوثر خواهشمندم، در قالب بیمار به همه آدرسهای و تلفنهای بالا زنگ بزنید ببینید چه کسی پاسخگو است،،

    پاسخ دادن
    • باسلام ممنون از نظر ارزنده جنابعالی ، لیست به روز رسانی گردیده شما مجددا دندان پزشکان طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران را جستجو کنید و از قسمت با لا وارد لینک شده و دندان پزشکان طرف قرارداد بیمه کوثر را جستجو فرمایید.

      پاسخ دادن
    • با سلام تشکر بابت دندانپزشک معتمدتان در سعادت اباد خانم دکتر علویون که برای بازنشستگان ارتش که محدوده شهرک غرب و سعادت اباد هستند بسیار عالی شد ممنون هستم از بخش مدیریت درمان بیمه کوثر

      پاسخ دادن
  • میگن مهندس محبی به همه جواب میده ولی من باورم نمیشه/ دفتر بیمه ساتا تهرانسر مدتیست مرا پاسکاری میکنه از من چندتا نسخه را که داروخانه همه پولش را آزاد گرفته را نمی‌دهد و میگوید برو از داروخانه نسخه سفید را که کنده از داروخانه بگیر بیاور و از طرفی داروخانه میگوید ما که( محاز نیستیم) بدون دستور پزشک به کسی دارو بدهید ما محازنیستیم نسخه شما را پس بدهیم مدتهاست همینجوری نسخه ها زیر بغلم مانده/ ضمنا کل خانواده من [[ بیمه تکمیلی]] هستیم !!!

    پاسخ دادن
    • سلام جناب اشرفی شب بخیر من متوجه منظورتان نشدم .اگر نسخه و فاکتور داروخانه در اختیار خودتان است ،می توانید با مراجعه به شعب پرداخت خسارت بیمه کوثر حسارت را مطالبه نمایید.

      پاسخ دادن
    • سلام واردسایت سایبان امن کوثر شوید سایت را باز کنید در صفحه آخر سایت مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر را جستجو کنید.

      پاسخ دادن
  • سلام
    من هرچقدر تلاش می کنم با مطب دکتر علویون تماس بگیرم برای ویزیت شماره شون اصلا حتی بوق هم نمی خورد ، موبایلی هم که دادند برای هماهنگی پاسخگو نیستند اصلا مشخص نیست چه روزهای مطب هستند که حضوری برم .لطفا راهنمایی کنید یا شماره ای از ایشون به من بدهید.

    پاسخ دادن
    • سلام شب بخیر
      دراین سایت کله پزشکانی که به صورت آنلاین می باشند دارای قرارداد با بیمه کوثر می باشند لطفا در موقع دیگری دوباره تماس بگیرید. متشکرم

      پاسخ دادن
  • با سلام
    لطفا در فازهای مختلف پردیس با دکترهای بیشتری قرارداد ببندید، برای یک معاینه یا تایید فاکتور باید مرخصی بگیریم بیاییم تهران،،
    ممنون و متشکر

    پاسخ دادن
    • باسلام
      لطفا برای اعلام نظرخود با شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲ داخلی ۱ تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • سلام جناب محبی
    با تشکر از خدماتی که بیمه کوثر ارائه می‌دهد ممنون میشم.با مراجعه ب دندانپزشکی طرف قرارداد که دکتر میگه زیر ۱۴سال قبول نمی‌کنیم پسر من ۸سالش است مجبور شدم کلینیک آزاد ببرم دو عدد دندان ۸میلیون شده فقط کشیدن حالا هم برای گرفتن خسارت دکتر معتمد می‌خواد کلی گشتیم پیدا کردیم واسه ی مهر تایید ۲ساعت منتظر شدیم با هزینه ویزیت چرا چرا چرا دوباره باید هزینه اضافه ویزیت بدیم

    پاسخ دادن
    • با سلام
      لطفا با سماره تلفن ۰۲۱۸۹۳۸۲ داخلی سماره ۱ واحد امور مشتریان تماس بگیرید.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *