بیمه مسئولیت + بیمه مسولیت کارفرما در قبال کارکنان

سایر انواع بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، مشمول پرداخت خسارات وارد شده به کارکنان و کارگران است ( کلیه کارکنان شاغل در حدود فیزیکی کارگاه درج شده رد بیمه نامه ، شامل کارگران ایرانی  و غیرایرانی را شامل میشود) .

این بیمه نامه از نظر فیزیکی مشمول کلیه زیان های وارده به افراد در داخل محیط کار و نیز در حال انجام وظایف محوله  که از طرف کارفرما به آنها محول شده را مشمول میشود.

کارفرما مسئولیت کلیه خطرات و سوانح ناشی از این امور را بعهده دارد.

خطرات و سوانح ناشی از مسئولیت این بیمه نامه شامل خسارات جانی بوده که شامل پرداخت هزینه های پزشکی و غرامتهای نقص عضو و فوت و از کارافتادگی کارکنان میباشد.

این بیمه نامه که تحت عنوان “بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان” شناخته میشود دارای سه زیر شاخه است که بشرح زیر ارائه میدهیم:

  • ‌بیمه‌نامه مسئولیت کارفرما درقبال کارکنان در فعالیتهای دارای ماهیت بازرگانی، خدماتی، صنعتی،  اداری هستند را شامل میشود.
  • ‌بیمه‌نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان در فعالیتهایی که دارای ماهیت  ساختمانی هسند را شامل میشود.
  • ‌بیمه‌نامه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ، مشمول در انجام کارهایی که دارای ماهیت عمرانی هستند را در بر میگیرد.

 شرکت بیمه کوثر با داشتن مزیتهای رقابتی از جمله با داشتن سطح توانگری بسیار بالا در گریدبندی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی سرآمد بسیاری از بیمه های کشور است. که این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریانش شده است. شرکت بیمه کوثر دارای محبوبیت زیادی در جامعه است. با توجه به سطح کیفیت و کمیت و نوع خدماتی که ارائه می هد و همچنین جبران خسارت و ضررهای مالی قابل قبولی که به مشتریانش پرداخت میکند ، در جذب مشتریهای جدید در رشته های مختلف بیمه ای ، بطور چشمگیری فعالیت داشته زیرا بدنه کارشناسی شرکت بیمه کوثر  سالم و کارامد بوده و این کارشناسان طوری آموزش می بینند که بتوانند علاوه برا اجرای دستورالعملهای بیمه مرکزی، در اجرای امورات ارزیابی و تعیین خسارت و جبران تعهد مالی بیشترین مشاوره و کمک را به بیمه گذاران زیان دیده برسانند تا میزان مشتری مداری که از سیاستها و خط مشیهای اصلی شرکت بیمه کوثر است  را جامه عمل بپوشانند. در ارزیابی های تعیین خسارت و بقیه مراحل جبران و پرداخت ضرر و زیان ها و نیز خسارتهای احتمالی سخت گیریهای رایج که موجبات ناراحتی بیمه گذاران را فراهم میکند، خبری نبوده و عمده استعلاماتی که مربوط به سایر موسسات دولتی باشند را بصورت آنلاین (برخط) انجام می دهند تا  از ارجاع مشتریان به آن جاهای دیگر ، جلوگیری کنند ،

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید:

                         

همیشه در کنار شما هستیم:  شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *