بیمه بدنه خودرو + بدون سود + بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

قابل توجه اهالی محترم استان البرز : 

آیا میدانید تنها در شرکت بیمه سایبان امن کوثر وابسته به بیمه کوثر ، بیمه بدنه با ۷۵ درصد تخفیف و در ۱۲ قسط صادر می گردد.

بیمه شخص ثالث

شخص اول و شخص دوم و شخص ثالث 

در ب بیمه نامه ای که بصورت اجباری بوده و خرید آن برای تمامی وسایل نقلیه الزامی است،  مالک وسیله نقلیه شخص اول محسوب میگردد ، که در بیمه نامه های صادره با عنوان بیمه‌ گذار قید میگردد، شخص ثانی در بیمه شخص ثالث همان شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه نامه است که متعهد به جبران آسیبها و خسارتها ، طبق مفاد مندرج در بیمه نامه است، در نهایت، شخص ثالث فرد آسیب دیده در سوانح رانندگی میباشد، ( راننده مقصر حادثه هم جزء شخص ثالث است)

بیمه شخص ثالث از بیمه نامه های بسیار ارزشمند است که کلیه افرادی که در یک سانحه رانندگی ، دچار زیان جانی و مالی میگردند، تحت پوشش این بیمه نامه می باشند.

این بیمه نامه ، کلیه هزینه‌های مربوط به معالجه و درمان و فوت و همچنین خسارتهای وارده به اموال اشخاص ثالث (غیر از خودروی مقصر حادثه) را جبران خسارت میکند.

لازم به ذکر است که در کلیه اتفاقات مندرج در بیمه نامه شخص ثالث ، راننده مقصر حادثه نیز از مزایای بیمه حوادث راننده برخوردار میباشد که فقط مشمول جبران زیانهای بدنی وارده به راننده مسبب حادثه می باشد.

بیمه شخص ثالث در خصوص خسارتهای وارده به خودروی مقصر حادثه هیچگونه تعهدی ندارد.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *