خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث خودرو + اقساطی + بدون سود

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید:

 

چند روز قبل از اتمام اعتبار بیمه‌نامه باید آن را تمدید کرد؟

زمان شروع اعتبار بیمه شخص ثالث از ساعت ۱۲ بامداد فردای خرید بیمه نامه شخص ثالث محسوب میگردد و تا ساعت ۱۲ بامداد روز تاریخ انقضای بیمه نامه صادره معتبر می باشد. مثلا اگر تاریخ تمام شده اعتبار بیمه نامه خودروی شما روز شنبه بود، و شما بیمه نامه خود را در هر ساعتی از شنبه تمدید بیمه نمودید، از ساعت صفر صبح روز یکشنبه ، بیمه تمدید شده شما آغاز میگردد. سررسید بیمه‌نامه معتبر است.  و خودروی شما و راننده آن ، در این یک روز فاصله تحت پوشش مالی و جانی هیچ بیمه شخص ثالثی نمی باشد و جبران هرگونه زیان و خسارات احتمالی ناشی از حوادث رانندگی در آن روز خاص، بعهده شما میباشد و باید تمام هزینه را شخصاً پرداخت نمایید، که میبینید ریسک بسیارخطرناکی می باشد و حتی ارزش امتحان کردن را هم ندارد.

سعی کنید یک هفته قبل از سررسید بیمه نامه شخص ثالث خود اقدام کنید، و در زمامن همپوشانی دو بیمه نامه ، درصورت بروز هرگونه حادثه رانندگی ، بیمه نامه قبلی شما مورد استفاده قرار میگیرد.

بعنوان مثال اگر شما ۵ سال تخفیفات ناشی از عدم خسارت داشته باشد، در بیمه نامه جدید شما ، به میزان ۲۵ درصد تخفیف عدم خسارت درج میگردد، حال اگر در یک هفته مذکور که بازه همپوشانی بیمه قبلی و بیمه جدید شما است، دچار خسارت یا تصادفی گردید، از بیمه نامه قبلی خود استفاده کنید که در این صورت فقط باید برای صدور الحاقیه کاهش تخفیفات عدم خسارت اقدام کنید. 

جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با بودن ما در کنار خود تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *