خرید اینترنتی بیمه ثالث خودرو + اقساطی + بدون پیش پرداخت

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید:

چراباید افراد بیمه شخص ثالث را اداشته باشند؟

ابتدا باید بدانید که کلیه رانندگان وسیله نقلیه درقبال حوادث و اتفاق‌اتی که درارتباط با آن می باشد ، مسئولیت مستقیمی دارند. بدین ترتیب اگر در اثر تصادف خودرو با افراد و سایر وسایل نقلیه ، خسارت حانی یا مالی به آنها وارد نمایند، بعنوان راننده مقصر حادثه موظف هستند که کلیه خسارات‌ ایجادشده را جبران کند. در بعضی موارد خسارات‌ ایجاد شده خیلی سنگین بوده و امکان جبران هزینه های زیاندیدگان ، خارج از توان راننده مقصر میباشد. بیمه شخص ثالث جهت جبران همین خسارتها ایجاد شده است، به این ترتیب که باخرید بیمه شخص ثالث، شرکت بیمه گر متعهد میگردد درصورت بروز وقوع حادثه ، کلیه خسارتهای ایجادشده را برای افراد زیاندیده جبران نماید.

حال از خود بپرسید اگر بیمه شخص ثالث نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟ 

با توجه به اینکه براساس قانون بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، داشتن بیمه ثالث برای کلیه دارندگان وسایل نقلیه اجباری بوده و تردد بدون این بیمه جرم بحساب میاید، عواقب نداشتن بیمه  نامه شخص ثالث بشرح زیر می باشد:

–  اولین چیزی که بابت نداشتن بیمه شخص ثالث خودرو ، گریبان شما را میگیرد ، این است که پلیس شما را جریمه مینماید و خودروی شما را به پارکین منتقل میکند. اکنون شخص برای اینکه بتواند خودروی خود را از محل پارکینگ ، خارج کند باید اقدام به خرید بیمه نامه شخص ثالث نماید، و هزینه های مربوط به جریمه دیرکرد و هزینه پارکینگ را پرداخت نماید.

–  جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث با توجه به نوع خودرو و تعداد سیلندر ، بصورت روزشمار محاسبه و تعیین میگردد.

–  خودرویی که فاقد بیمه شخص ثالث باشد، امکان خرید یا فروش برای آن خودرو وجود ندارد و برای خرید یا فروش ، مالک خودرو باید نسبت به تهیه بیمه نامه شخص ثالث اقدام نماید. 

– کلیه خسارات و ضرر هایی که برای راننده مسبب حادثه ایجاد شود، باید توسط شخص راننده مقصر حادثه پرداخت شود.

  • مشاوران شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر با سالها تجربه بیمه ای افتخار خدمتگذاری به شما را دارند.

  • تلفن : ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴    ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵     ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *