بیمه مسئولیت عمومی + حیوانات خانگی

بیمه مسئولیت عمومی

 

انواع بیمه های مسئولیت عمومی:

 

بیمه مسئولیت حیوانات خانگی

با توجه به افزایش میزان تقاضای جامعه برای نگهداری حیوانات در محل سکونت خود ، قطعا نگهداری حیوانات خانگی دارای مشکلات مخصوص به خود است که شما میتوانید با پرداخت میلغ کمی به شرکت بیمه ، بسیاری از هزینه های مربوط به نگهداری اینگونه حیوانات را از شرکت بیمه طلب نمایید، بعنوان مثال باید گفت که زایمان حیوانات خانگی ، خیلی سخت تر از رایمان انسانها میباشد.

این ‌بیمه‌ نامه ها، تمامی هزینه‌ها و خسارات نگهداری حیوانات خانگی از قبیل حوادث در اثر حمل و نقل، بیماری، سرقت، زایمان و سخت‌ زایی، هزینه‌های جراحی و بیمارستانی حیوانات خانگی را جبران هزینه مینماید. لازم است بدانید که در این بیمه نامه ها ، داشتن شناسنامه و میکروچیپ برای حیوانات خانگی از ملزومات اولیه برای تهیه این ‌بیمه‌ می‌ باشد.

 

بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

مسئولیت افرادی که در مراکز آموزشی درحال کار یا تحصیل هستند، بر عهده مدیران این مراکز‌ می‌باشد. از این رو در صورتی که برای یکی از افراد در زمان حضور در مرکز آموزشی اتفاقی رخ‌ دهد، خسارات آن بر عهده مدیران مراکز‌ می‌باشد. بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی به منظور پوشش خسارت‌‌های جانی احتمالی برای افراد در مراکز آموزشی صادر می‌شود.

لازم به توضیح است که داشتن اینگونه بیمه نامه ها در مراکز اموزشی نشان از روش و رویکرد مدیریتی شما بعنوان مدیر آن مرکز آموزشی ، میباشد، علاوه بر ان شما میتوانید با ارائه اینگونه بیمه نامه ها در هنگام ممیزی سالانه ، به گریدهای بالاتری دستیابی پیدا کنید.

شرکت بیمه کوثر با بدنه کارشناسی و کاردانی قدرتمند و همچنین قدرت توانگری بالای خود ، توانسته در زمینه ارائه خدمات بیمه ای متنوع ، بیشترین رضایت را در زمینه کسب رضایت بیمه گذاران خود کسب کند. با توجه به اینکه موضوع خدمات بیمه ای یک موضوع کاملا تخصصی است، و دارای ده ها رشته مختلف و متنوع می باشد، نمیتوان انتظار داشت که عموم مردم از تک تک جزئیات و ریز اطلاعات مربوط به تک تک رشته های بیمه ای اطلاع کافی و وافی داشته باشند، بهمین دلیل کارشناسان شرکت بیمه کوثر خود را مقید میدانند تا قبل از صدور بیمه نامه های مورد نیاز مشریانشان ، به سطح آگاهی آنها در خصوص همان رشته تخصصی مورد نیازشان ، بیافزایند.

انها  علت اصلی این موضوع،  گام برداشتن در راستای سیاستهای کلی شرکت بیمه کوثر که همان موضوع “مشتری مداری” است ، میباشد. زمینه های کلی ارارئه مشاوره و راهکارهای بیمه ای در راستای پرداخت بیشترین میزان خسارات و ضرر و زیانهای احتمالی به مشریان، عاملی است که شرکت بیمه کوثر را سرآمد سایر شرکتهای بیمه ای کرد است. 

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو ، اینجا کلیک کنید.

                         

 

مشاور همیشگی  در کنار شما: شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 

تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴ – ۰۲۶         ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *