بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمایه گذاری

با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور عزیزمان، تمام افراد بدنبال ایجاد یک پس انداز خوب برای ایام بازنشستگی و نیز تأمین نیازهای خانواده خودشان در سال های آتی میباشند. 
هزینه های گزافی مثل هزینه های تحصیل، هزینه های ازدواج و هزینه های راه اندازی کسب و کار فرزندان و علاوه بر آن، هزینه و مخارج سنگین زندگی در دوران پیری و بازنشستگی، به داشتن یک پشتوانه مالی قوی ، اهمیت آن را بیش از پیش معین می سازد. اما اساسی ترین سوال ” چه نوع سرمایه گذاری برای من خوب خواهد بود؟ ایا در بانک سپرده گذاری کنم یا در بورس سرمایه گذری کنم، یا اینکه بیمه عمر تهیه نمایم؟

تعریف بیمه عمر و سرمایه گذاری

بیمه عمر و سرمایه گذاری که تحت عنوان بیمه آتیه ساز یا بیمه زنان خانه دار یا بیمه عمر هم گفته میشود. یکی از انواع رشته بیمه های فردی اشخاص می‌باشد و تحت عنوان یک سرمایه‌ گذاری با سود مناسب تضمینی، بدنبال تامین آتیه و کاهش نگنرانیهای انسان در طول زندگی می باشد.

در بیمه عمر و سرمایه گذاری افراد با پرداخت مبلغ مشخصی بنام “حق‌بیمه” ، علاوه بر سرمایه‌گذاری با سود خوب تضمین شده ،  برای آینده خود، از انواع پوشش‌های با قابلیت احتمال رخ دادن آنها در زندگی روزمره ، را در زمان حیات و حتی برای بعد فوتش خریداری می نماید.

در حقیقت بیمه عمر و سرمایه گذاری بعنوان یک پشتوانه محکم مالی محکم جهت دوران  پیری و بازنشستگی شما محسوب میشود و حتی تضمین مالی مناسبی برای بعد از فوت،  برای عزیزان و بازماندگان فرد بیمه شده ، بحساب میاید.

محدوده سنی:

شما میتوانید برای کودکان و نوزادان ،  از بدو تولدشان اقدام به تهیه بیمه عمر و سرمایه گذاری برایشان کنید و همچنین میتوانید برای بزرگسالان تا ۷۰ سالگی (البته  در بعضی شرکت ها تا ۹۰ سالگی) بیمه عمر و سرمایه گذاری تهیه کنید. قطعا به نسبت افزایش سن افراد ، حق بیمه هم زیادتر میگردد چون این افزایش حق بیمه ، باعث خواهد شد در زمان زودتری به دستاوردهای بالاتری دستیابی پیدا کنید.

شرکت بیمه کوثر با داشتن تجربه  و دانش وسیع در خصوص این رشته بیمه ای ، هنگام صدور بیمه نامه مذکور ، بیمه گذاران خود را از شرایط کمی و کیفی و محدودیتهای مطروحه درا ین رشته بیمه ای ، مطلع می سازد. لازم به ذکر است که بیمه گذاران این رشته بیمه ای بعلت داشتن اطلاعات و آگاهی وسیع خود از این بیمه ارزشمند، به ندرت از خرید این بیمه ها منصرف میگردند.

 

آسودگی خاطر با ما در کنارتان را حس کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر
تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶       ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶        ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *