بیمه بدنه کوثر + بیمه اقساطی در ۱۲ ماه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

پوششهای تکمیلی ( تبعی ) بیمه بدنه

خطرات فرعی

پوششهای تکمیلی در سطح تعهدات بیمه بدنه نیستند مگر اینکه با پرداخت هزینه جداگانه ای بوسیله بیمه گزار خریداری شده باشد. که در این صورت میتوانید با خرید پوششهای تکمیلی ، ریسک و خطر خوادث غیرمترقبه را کم نمایید.

پوشش سرقت در جای قطعات و لوازم

این پوشش در این نوع پوشش بیمه ­گذار قادر خواهد بود بجز تهیه سرقت کلی خودرو، پوشش بیمه ای مربوط به سرقت قطعات و لوازم خودرو را تهیه کند. بیاد داشته نمی توانید برای یک خودروی صد میلیون تومانی ، بیست میلیون تومان لوازم و قطعات اضافه را در پوشش سرقت قطعات و لوازم از شرکت بیمه گر ، طلب نمایید، بلکه پوشش سرقت لوازم و قطعات جانبی ، معمولا دارای سقف مشخصی از قیمت کل خودرو (معمولا ۳ درصد ارزش کل خودرو) می باشد.

در صورتیکه هریک از لوازم و قطعات جانبی خودرو ، مورد دزدی و سرقت قرار گرفته باشد، شرکت بیمه گر، طبق شرایط مندرج در بیمه نامه خسارات مربوطه را پرداخت میکند.

لوازم جانبی و قطعات خودرو به دو دسته فابریک و غیر فابریک تقسیم بندی میگردند: 

قطعات فابریک ( اصلی): کلیه لازم و قطعاتی که توسط کارخانه سازنده خودرو هنگام تولید آن ، بصورت عمومی بر روی آن خودرو و خودروهای مشابه نصب میگردند را قطعات فابریک (اصلی) محسوب میگردند ، مانند موتور و گیربکس و رادیوپخش کارخانه ای و سایر قطعات اصلی خودرو

قطعات غیر فابریک(اضافی): شامل کلیه قطعات و لوزامی است که بوسیله مالک خودرو بر روی خودرو نصب شده و در زمان ساخت و تولید خودرو توسط کارخانه سازنده، برروی خودرو نصب نشده و در فرآنید طراحی و تولید کارخانه ، جزء قطعات بکاررفته در خودرو نبوده است، مانند: رینگ و لاستیک اسپرت ، سیستم های صوتی قوی ، و باند های صندوق عقبی و دزدگیر فروشگاهی و سایر قطعات و لوازم .

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶   

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *