بیمه درمان + بیمه درمان تکمیلی کوثر

بیمه در مان تکمیلی کوثر را بهتر بشناسید .

  به دلیل افزایش بی رویه قیمت خدمات پزشکی ،شرکت های بیمه پایه سعی می کنند به هر شکل ممکن  از زیر بار هزینه مشتریان خود شانه خالی کنند. به همین خاطر بیمه گذاران عمده سعی می کنند علاوه بر بیمه پایه از شرکت های بیمه بازرگانی بیمه مکمل درمان خریداری نمایند .تابدینوسیله تعرفه خدمات درمانی کارکنان خود که بیمه گر اول از پرداخت آن ناتوان است را جبران نمایند . شرکت بیمه کوثر به عنوان شرکت برتر و با  سطح توانگری یک در بین سایر شرکت های بیمه ای  که به خوبی توانسته است جوابگوی بیمه گذاران خودباشد و به عنوان یکی از شرکتهای سربلند به تعهدات خود عمل نموده و موجبات رضایتمندی بیمه گذاران خود را براورده نماید .جزء اولین انتخاب شرکت ها و سازمان ها باشد .

تعدادی از بیمه گذاران عمده بیمه درمان تکمیلی کوثر

۱ – به موجب یک قرارداد که با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان بیمه کوثر به همراه معاون وزیر صمت و برخی از مدیران این وزارت‌خانه به امضا رسید، تمامی کارکنان وزارت صمت (صنعت معدن وتجارت) و اعضای خانواده آنان تحت‌پوشش بیمه‌های تکمیلی درمان بیمه کوثر قرار گرفتند و می‌توانند از خدمات متنوع این بیمه‌ استفاده کنند.
۲ – بیمه تکمیلی نیروهای مسلح با شرکت بیمه کوثر است. شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح و افراد تحت تکفل‌شان هم با طرح آرامش بیمه کوثر تحت پوشش بیمه تکمیلی شرکت بیمه کوثر می باشند.
۳ – کلیه کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و اعضائ خانواده آنان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه کوثر می باسند.
۴ – کلیه کارکنان جمعیت هلال احمر و خانواده آنان تحت پوشش بیمه در مان تکمیلی بیمه کوثر می باشند.

شرکت بیمه سایبان امن کوثر به عنوان یک شرکت پیشرو در بیمه تکمیلی در خدمت شماست.

تلفن های مشاوره صرفا جهت خرید گروهی بیمه درمان تکمیلی

      ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۴       ۰۲۶۳۲۸۲۷۲۶۵      

لطفا برای استعلام وخرید آنلاین بیمه نامه خودرو اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *