بیمه کوثر + بیمه بدنه خودرو بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

پوششهای تکمیلی ( تبعی ) بیمه بدنه

پوشش ترانزیت

موارد بسیار زیادی وجود دارند که مالکان خودروها با ماشینهای خودر به خارج از مرزهای ایران به مسافرت میروند و در خاک کشورهای دیگر دچار سانحه ای میگردند، این موضوع در تعهدات و پوششهای اصلی بیمه بدنه نیست ولی بیمه گزار میتواند را خرید پوشش ترانزیت ، شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه بدنه خود را مکلف به پرداخت خسارت در این موارد نماید.

موضوع جبران ضررو زیانها و خساراتی که در خارج از سرحدات کشور ایران به خودروی بیمه گزاران وارد میگردد، نوعی دیگر از پوششهای تکمیلی بیمه بدنه است که بنام پوشش ترانزیت قابل خرید برای بیمه گزاران است. بیمه گزاران گرامی با درج این پوشش در بیمه نامه خود ، خودروی خود را در مقابل وقوع زیانهای خاشی از خطرات در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور ایران ، ایمن کنند.

پوشش ترانزیت برای سرقت کلی و سرقت قطعات در خارج از مرزهای ایران قابل ارائه نمیباشد.

پوشش نوسانات قیمت بازار

همانگونه که میدانید شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که نوسانات قیمت روز خودروها ،قابل پیش بینی نیست. اگر بیمه گزار خوروی خود را در زمان صدور بیمه نامه به قیمت ارزش روز واقعی بیمه نماید، با خرید این پوشش، نوسانات قیمت روز خودروی خود را تا حد زیادی تحت پوشش قرار میدهد در غیر اینصورت شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه بدنه شما ، در هنگام جبران خسارت وارده،  براساس مبلغ پرداخت خسارت به نسبت مبلغ خودروی بیمه شده به قیمت ارزش واقعی روز خودروی بیمه شده ، محاسبات مربوط به پرداخت زیانهای وارده را انجام میدهد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *