خرید بیمه بدنه خودرو + بدون پیش پرداخت +بیمه ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

 بیمه مضاعف

 اگر خودرویی که دارای بیمه نامه بدنه بوده، در زمان اعتبار بیمه نامه ، بدون قصد تلقب و عمدی ، دارای بیمه نامه معتبر دیگری هم باشد،که بیمه نامه دوم خطرات بیمه نامه اولی را تحت پوشش خود قرار داده، در صورتیکه سوانحه ای حادث شود ، شرکت بیمه گر مکلف است خسارات مربوط ره پرداخت نماید ولی جهت گرفتن سهم سایر بیمه گرها به آنان مراجعه کند.

در صورتیکه کلیه خسارتهای وارده ، توسط سایر بیمه نامه ها پرداخت شده باشد، در اینصورت شرکت بیمه گر متعهد به پرداخت خسارت به بیمه گزار نخواهد بود، امام اگر فقط قسمتی از خسارات وارده بوسیله سایر بیمه گرها پرداخت شده باشد، شرکت بیمه گر مکلف است به میزان نسبت تعهد خودش به تمام بیمه نامه ها ، جبران خسارت نماید.

ارجاع به داوری

بیمه گزار و شرکت بیمه می توانند اختلافات خود را در حد توان از طریق مذاکره خاتمه دهند ولی اگر از طریق مذاکره حل و فصل نشد میتوانند توسط داوری و یا از طریق مراجعه به دادگاه موضوع را حل نمایند.

اگر طرفین روش داوری را برای حل اختلافشان برگزیدند، طرفین یک نفر داور مرضی الطرفین را می توانند انتخاب کنند و در صورتی که نتوانستند داور مرضی الطرفین را انتخاب نمایند میتوانند عدم انتخاب داور منتخب خود را بصورت کتبی به طرف دیگر اعلام نمایند که در اینصورت داوران منتخب طرفین می توانند داور سومی را برگزینند و بعد از رسیدگی به موارد اختلافی ، با اکثر آراء ، رای مورد نظر خود را صادر کنند. اگر داوران منتخب در انتخاب داور سوم به نتیجه نرسیدند، هر کدام از طرفین میتوانند از طریق دادگاه صالحه ، داود سوم را انتخاب نمایند.

باید توجه داشته باشید که هرکدام از طرفین ، باید حق الزحمه داوران انتخابی را خودشان پرداخت نمایند و حق الزحمه داور سوم با باید به نسبت مساوی بین یکدیگر پرداخت نمایند.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *