خرید اینترنتی بیمه نامه + خرید ارزان بیمه آتش سوزی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه آتش سوزی 

متأسفانه با وجود مقادیر زیادی از حوادث آتش سوزی که در هر سال در ایران رخ میدهد،  هنوز بیمه آتش سوزی از استقبال عمومی مناسبی برخودار نشده است و سطح رواج این بیمه ارزشمند در بین آحاد جامعه ، در درجه پایینی قرار دارد.

براساس آمارهای منتشره ، درهرسال بطور متوسط بیش از ۵۰هزار سانحه آتش سوزی در سطح کشورمان رخ میدهد که بطور عمده با تلفات جانی و مالی زیادی همراه می باشد. قطعا این نوع سوانح که دارای سطح ریسک بالایی هستند.

سانحه آتش سوزی دارای خطرات بیشتری در کلانشهرها نسبت به شهرهای کوچکتر می باشد زیرا در کلانشهرها بخاطر بافت ساختمانی و نوع زندگی مردم ، آتش سوزی خسارت بیشتری را به زندگی دیگران وارد میکند ولی در شهرهای کوچکتر بخاطر فاصله بیشتری که بین منازل و ساختمانها وجود دارد، خطرات ان به مراتب کمتر از شهرهای بزرگ می بشد، از طرفی دیگر باید حجم ترافیک شهرهای بزرگ را در مورد رسیدن به موقع پرسنل آتشنشانی ، لحاظ کرد.

پس همانگونه که میبینید تهیه بیمه نامه های اتش سوزی در کلانشهرها ، چقدر حیاتی است. شاید ندانید که بیمه نامه های آتش نشانی را میتوان با هزینه های خیلی اندکی تهیه کرد ، که با توجه به به حجم خسارتی که در آتش سوزی بوجود میاید، بسیار مقرون بصرفه می باشد.

در واقع بیمه آتش سوزی، ضمانتی برای آینده معیشتی و شغلی اشخاص، در صورت بروز سانه اتش سوزی، محسوب میگردد.

بطور کلی اشکالات و ضعفهای موجودر در فرآیندهای ساخت و ساز و نیز رعایت نشدن استانداردهای ایمنی در سازه های ساختمانی ، یکی از عواملی است که باعث توسعه خسارت و تخریب کل ساختمان می باشد.

 جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:     شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *