بیمه بدنه خودرو + بدون پیش پرداخت + از دم قسط ۱۲ ماه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

فرانشیز و پوششهای بیمه بدنه – فرانشیز نوسانات قیمت

با توجه به شرایط اقتصادی می توان دید که هر روزه امکان نوسان قیمت برای خودروها بسیارزیاد است. با توجه به اینکه ماده ۱۰ قانون بیمه که اعمال قاعده نسبی سرمایه باعث ضرر و زیان آسیب دیدگان میگردد، برای جلوگیری از اعمال این قانون در هنگام برزو خسارت، حتما این پوشش را خریداری نمایید. 

قاعده نسبی:  درصورتیکه مبلغ خودروی بیمه شده کمتر از قیمت واقعی و ارزش روز در هنگام وقوع حادثه باشد، خسارت اساس قاعده نسبی محاسبه میگردد که به فرمول زیر می باشد:

خسارت قابل پرداخت = خسارت تعیین شده x (ارزش واقعی خودرو / سرمایه ثبت شده در متن بیمه نامه)

خودروری شما در روزیکه بیمه نامه صادر شد به ارزش روز ۱۰۰ میلیون تومان بوده، ولی بعد از مدتی که خودرو با سانحه یا یکی از حوادث رانندگی مواجه شد، ارزش روز خودرو ۱۲۰ میلیون تومان گشته و مبلغ ۳۰ میلیون تومان هم به شما خسارت تعلق بگیرد ولی مشمول قاعده نسبی باشید، در این صورت بشرح زیر به شما خسارت پرداخت میگردد.

 مبلغ خسارت قابل پرداخت ۲۵= ۳۰ x ( ارزش واقعی خودرو    ۱۲۰ / سرمایه ثبت شده در متن بیمه نامه ۱۰۰)

این پوشش که با پرداخت اندکی حق بیمه اضافی، قابل تهیه می باشد. پوشش نوسانات قیمت، دارای سقف بوده و حداکثر ۲۰ % مازاد بر ارزش خودروی بیمه شده را در بر میگیرد، بشرطیکه در زمان صدور بیمه نامه ، قیمت واقعی و ارزش روز خودروی خود را در متن بیمه نامه درج کرده باشید.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *