خرید بهترین بیمه بدنه ماشین + بیمه اقساط ۱۲ ماه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

قانون بیمه شخص ثالث

جبران خسارت

شرکتهای بیمه گر در صورت بروز سانحه برای اشخاص ثالث ، برای خودروهای مقصر حادثه درای بیمه شخص ثالث ، جبران خسارت نماید.

–  اگر در یک سانحه رانندگی ، شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه نامه شخص ثالث ، باید به هر کدام از زیان دیدگان بیشتر از یک دیه را پرداخت کند ، چه مبلغ مازاد بر دیه ، کمتر ازیک دیه کامل باشد یا کمتر از یک دیه کامل باشد، شرکت بیمه گر باید تمامی خسارتهای مذکور را پرداخت نماید.
–  شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه شخص ثالث ، موظف میباشد در عمل کردن به تعهدات قانونی خود ، بدون در نظر گرفتن دین و مذهب و جنیسیت آسیب دیدگان ، خسارت آنها را تا سقف بیمه نامه پرداخت نماید.

مراجع قضائی وظیفه دارند در هنگام نوشتن احکام صادره مربوط به پرداخت دیه ، مبلغ اضافه بر دیه را تحت عنوان بیمه حوادث ثبت نمایند. 
– هر گونه شرطی که در بیمه نامه درج شود که مبنی بر کمتر کردن حقوق بیمه گزار یا زیاندیده را به میزانی کمتر از مزایای قانونی ، قابل قبول نبوده و آن شرط باطل و بلااثر می باشد. بطور کلی هر شرطی که تعهدات بیمه گر را تعلیق یا محدود نماید ، ولو با امضا و اثر انگشت و رضایت بیمه گزار درج شده باشد، باطل بوده و بالاثر می باشد و شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه نامه شخص ثالث مذکور ، متعهد به جبران خسارت به میزان مندرج در بیمه نامه مذکور بوده و بیمه نامه باطل نمیگردد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *