خرید بیمه بدنه خودرو + بیمه بدون سود + بیمه با قسط ۱۲ ماهه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

اعلام تشدید خطر در بیمه بدنه

هرگاه در طول مدت اعتبار بیمه بدنه ،در کیفیت و یا وضعیت و یا کاربری خودروی بیمه شده ایجاد شود، که باعث افزایش سطح ریسک و میزان خطرات احتمالی گردد، مالک / راننده خودروی بیمه شده ، موظف هستند مراتب را سریعا به شرکت بیمه گر صادرکننده بیمه بدنه خودروی خود اطلاع دهند. اگر با موضوع تشدید خطر قبل از وقوع سانحه ، به بیمه گر اطلاع دادید و شرکت بیمه گر هم با دریافت مبلغی بعنوان حق بیمه اضافی ، الحاقیه مربوطه را صادر نمود، در صورت بروز هرگونه خسارتی که در متن بیمه نامه قید شده، شرکت بیمه گر اقدام به جبران خسارت در سقف تعهدات مالی خود ، خواهد کرد.

اگر تشدید خطر قبل از وقوع حوادث به شرکت بیمه گر اطلاع داده نشود، شرکت بیمه گر حق بیمه اضافی متناسب با ریسک را برای مدت زمان باقیمانده دریافت نکرده است که این موضوع شرکت بیمه گر را مختار میکند که اقدام به فسخ بیمه بدنه مذکور ، نماید.

در موارد بسیاری مشاهده شده که متاسفانه مالکان خودروها ، بدون اطلاع به شرکتهای بیمه گر، اقدام به تغییرکاربری خودرو در موقعیتهایی مانند آژانس و اسنب و تپسی مینمایند، اگر سانحه یا تصادفی پیش آید، شرکت بیمه گر عددی که از نسبت بین حق بیمه تعیین شده و حق بیمه خطرتشدید شده، بدست میاید را در کل خسارت ضرب نماید و حاصل ضرب آنرا مبنای پرداخت خسارت قرار دهد.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *