بهترین بیمه بدنه + بیمه تمام قسط ۱۲ ماه + بیمه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بهترین بیمه بدنه بدون پیش پرداخت و سود با ما تماس بگیرید.

عواقب دیرکرد بیمه شخص ثالث

تاخیر در تمدید بیمه نامه شخص ثالث، علاوه برجریمه دیرکرد که متوجه مالکان خودروها میگردد، دارای عواقب متعددی است که برای افراد مذکور مشکلات خاص خودش را در برخواهد داشت:

  1. پلیس راهور
    یکی از وظایف پلیس راهور این است که درصورتیکه فقدان بیمه نامه شخص ثالث خودرو، برایشان محرز گردید، ضمن متوقف کردن خودروی مذکور ، ابتدا خودروی مذکور را جریمه نموده و بعد از آن ، خودروی فوق را به سمت پارکینگ راهنمایی مینماید. که در این حالت مالک خودرو باید سریعا نسبت به خرید بیمه نامه شخص ثالث برای خودروی مذکور اقدام نماید، که در این حالت بعد از ارائه بیمه شخص ثالث ، باید هزینه پارکینگ را هم پرداخت نماید.

  2. تصادفات و آسیبها
    اگر تاریخ اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودرویی پایان یافته باشد، در تصادفات احتمالی ، چه مسبب حادثه باشد و چه آسیب دیده ، مشکلاتی را بوجود خواهد آورد.
    اگر خودروی بدون بیمه ثالث، مسبب حادثه باشد، جبران کلیه خسارات بدنی و مالی بعهده  راننده مقصر حادثه خواهد بود.
    اگر خوروی فاقد بیمه نامه شخص ثالث، خسارت دیه باشد و مقصر نباشد، پلیس راهنمایی ورانندگی برای ارائه کروکی به بمیه نامه هردو طرف نیاز دارد و همچیین از طرف شرکت بیمه مسئول جبران خسارت ،مشکلاتی برای خودرویی آسیب دیده پیش خواهد آمد و در پاره ای موارد ، شرکتهای بیمه از پرداخت خسارت ، سر باز میزنند.

  3. انتقال مالکیت خودرو
    خرید و فروش خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث امکانپذیر نمی باشد.

  4. هزینه دیرکرد
    جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث که بصورت روزشمار محسوب میگردد، تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نمیباشد، فقط در یک بازه زمانی خاصی که بیمه مرکزی مجوز بخشش جریمه دیرکرد را صادر نموده باشد، که اینگونه موارد از نظر زمانی ، کوتاه بوده و زمان مشخصی ندارند.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:

شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *