بیمه انلاین + بیمه ارزان + بیمه آتش سوزی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

شرایط عمومی بیمه آتش سوزی

بیمه مضاعف
اگر کل یا بخشی از اموال بیمه شده در شرکت بیمه گر دیگری ، تحت پوشش بیمه نامه دیگری باشد که همان خطرات را پوشش میدهد، بیمه گزار باید این موضوع را به اطلاع شرکت بیمه گر برساند.

لازم به ذکر است که درصورت بروز حادثه، میزان تعهد جبارن خسارت شرکت بیمه گر ، به تناسب مبلغی که در بیمه نام خود درج کرده به کل مجموع مبالغ بیمه شده ، محدود میگردد.

اگر مورد بیمه شده در بیمه نامه دیگری با پوشش متفاوتی تحت تعهد پرداخت شرکت بیمه گر ثانی باشد(مثل بیمه باربری) در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه گر به نسبت مقداری که توسط شرکت بیمه گر اول پرداخت شده ، جبران خسارت میکند.

 تشدید خطر
در صورتیکه در مدت اعتبار بیمه نامه ، تغییراتی در کمیت و کیفیت مورد بیمه ایجاد گردد، و این تغییرات به گونه ای باشد که ریسک خطر را افزایش دهد، بیمه گزار موظف است بعد از اطلاع از این امر ، حداکثر تا ده روز این موضوع را به شرکت بیمه گر خود اطلاع دهد، و بعد از پرداخت حق بیمه مذکور ، الحاقیه مربوط را دریافت نماید، در صورتیکه بیمه گزار با پرداخت حق بیمه اضافه مربوط به تشدید خطر موافقت ننماید، شرکت بیمه گر میتواند حداکثر تا ده روز بعد از آن نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام کند.
اگر بعد از حادث شده سانحه ، محرز گردد که در مدت اعتبار بیمه نامه ، بیمه گزار از عوامل تشدید خبر اطلاع داشته ولی بیمه گر را مطلع نکرده باشد، در این صورت شرکت بیمه گر می تواند میزان خسارت را در نسبت زیر ضرب کند.

حق بیمه اولیه که توسط بیمه گزار پرداخت شده به حق بیمه بعد از تشدید خطر ،  کاهش دهد.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت و سود با ما تماس بگیرید.

    جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *