بیمه ثالث خودرو + اقساط ۱۲ ماه + بدون پیش پرداخت

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید:

 

از کدام شرکت بیمه گر  بیمه شخص ثالث خودرو را بخرم؟

ابتدا لازم است به اطلاع شما همراهان گرامی برسانیم که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طبق ابلاغیه ای که به تمام شرکت های بیمه گر سراسر کشور ارسال کرده ، نرخ حق بیمه در تمامی کشور را ثابت و معین نموده است، پس حق بیمه شما در تمامی شرکتهای بیمه گر ، دارای قیمتی ثابت مشخص است و به دنبال خرید بیمه ارزان نباشید، و باید به دنیال این باشید که شرکتهای بیمه گری که خدمات مناسب رارائه میدهند را شناسایی نموده و در خصوص خرید بیمه ثالث زا آنها اقدام نمایید. فاکتورهای مهمی را که باید در انتخاب شرکت بیمه ، بررسی کنید بشرح زیر است:

۱-  توانگری شرکت بیمه گر

توانگری شرکت بیمه ، حاکی از ان است که شرکت بیمه چقدر توان مالی برای جبران خسارات و غرامتهای احتمالی ناشی از سوانح رانندگی را دارد. 

شرکت بیمه کوثر با دارا بودن  “رتبه اول ” توانگری در بین شرکتهای بیمه گر داخل کشور، یکی از بهترین گزینه های منتخب شما برای خرید بیمه شخص ثالث از آن می باشد.

۲- شعب اخذ خسارت 

اصلی ترین نگرانی رانندگانی که دچار حادثه می شوند، دسترسی سریع به شعبه اخذ خسارت بیمه گرد خود میباشد، چرا که شرکتهای بیمه گر ، نقش حامی مالی بیمه گذاران خود را بعهده دارند. 

شرکت بیمه کوثر از سری شرکتهای بیمه گری می باشد که علاوه بر داشتن شعب پرداخت خسارت در تمامی مراکز استانهای کشور ، با ایجاد واحد سیار خسارت و همچنین اختصاص شماره تلفن  ۸۹۳۸۹ -۰۲۱  بصوت ۲۴ ساعته، در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران خود می باشد.

۳- بیمه قسطی بدون سود و پیش پرداخت 

میدانید که مناسب ترین نوع خرید بیمه شخص ثالث برای هر فردی که تمایلی به پرداخت نقدی حق بیمه نداشته باشد، خرید بیمه شخص ثالث قسطی بدون پیش قسط و بدون سود است.

در راستای تحقق این امر ، شرکت بیمه کوثر (شرکت سایبان امن و آرام کوثر) گامی موثر در این خصوص برداشته و شرایط فوق را برای کلیه افراد جامعه مهیا کرده است.

نوع خرید بیمه شخص ثالث : قسطی 

مدت قسط بیمه شخص ثالث:  ۱۲ ماه

سود حاصله توسط شرکت سایبان امن وآرام کوثر: صفر – بدون سود 

پیش پرداخت دریافتی توسط سایبان امن وآرام کوثر : صفر – فاقد پیش پرداخت

 

جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با بودن ما در کنار خود تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *