خرید غیرحضوری + بیمه آتش سوری + ارزانترین

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه آتش سوزی کوثر

پوشش‌ اضافی بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی دارای دو نوع پوشش خطرات می باشد، پوشش های اصلی (آتش سوزی و صاعقه و انفجار ) پوششهای دیگری را هم در خود جای داده که بنام پوششهای فرعی (پوششهای اضافه) شناخته میشوند.

به کلیه بیمه گزاران گرامی توصیه میگردد حتما در زمان خرید بیمه آتش سوزی درخصوص پوششهای اضافی از شرکت بیمه گر ، لیست پوششهای تکیملی را درخواست کنید و ضمن بررسی و مقایسه مورد بیمه خود با خطرات تحت پوشش ان شرکت بیمه گر، پوششهای اضافی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

پوششهای اضافی میتواند مانند سیل و ریزش سقف بعلت سنگینی برف ، زلزله و برخورد جسم سخت با مورد بیمه و همچنین سرقت و سایر مواردی از این قبیل می باشد.

پرداخت خسارت بیمه آتش‌ سوزی

براساس موارد پیش بینی شده در قانون ، بیمه گزار باید ، حداکثر ۵ روز بعد از بروز سانحه ، گزارش آن خسارت را به شرکت بیمه گر ، ارائه دهد و شرکت بیمه گر نیز وظیفه دارد برآورد خسارت و هزینه های آنر حداکثر ۱۰ روز بعد از اعلام گزارش بیمه گزار ، اعلام کند. در نظر داشته باشید کارشناس بیمه لیستی از وسایلی که خسارت ندیده اند را تهیه میکند و به شرکت بیمه گر ارائه میدهد، و تخمین خسارت در محل خسارت با توجه به حضور کارشناس بیمه ، امکان پذیر است. تایید گزارش کارشناس مذکور توسط شرکت بیمه گر ، به معنی پرداخت خسارت مذکور می باشد.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعت پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *