بیمه شخص ثالث + بیمه ثالث بدون پیش پرداخت + بیمه با قسط ۱۲ ماهه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

جهت خرید بیمه قسطی بدون سود وپیش پرداخت با ما تماس بگیرید.

شرایط فسخ بیمه شخص ثالث

همانگونه که میدایند ، خرید بیمه نامه شخص ثالث برای کلیه مالکان و صاحبان وسایل نقلیه ،  اجباری میباشد، بهمین دلیل فقط در برخی شرایط خاص امکان فسخ بمیه نامه شخص ثالث امکان دارد که بشرح زیر شراطی مذکور را شرح میدهیم:

۱-فرسوده و از رده خارج بودن خودرو

با توجه به اینکه خودروها دارای عمر مفید مشخصی در قانون هستند، قانونگزار برای کلیه خودروها با کاربریهای متفاوت ، عمر مفیدی را مشخص کرده که بعد از ان بایستی خودروی مذکور از رده خارج شده و در زمره خودروهای فرسوده محسوب گردد.

۲- اسقاط شدن خودرو

در برخی از سوانح دیده شده که خودروها بحدی آسیب دیده اند که بازسازی و تعمیر خوروی مذکور ، مقرون به صرفه نیست ، که در این حالات خودروهای با آن شرایط را خودروهای اسفاط شده بحساب میاورند.

۳- دزدیده شدن خودرو

خودرویی که توسط سارقان دزدیده شده باشد، چون وسیله نقلیه مذکور در اختیار مالک خودرو نیست، بهمین دلیل خودروی مذکور در سطح ریسک بالاتری قرار میگیرد که در این صورت با گواهی معتبر از نیروی انتظامی ، میتوان نسبت به فسخ بیمه نامه خودروی مذکور اقدام نمود.

۴- برای یک خودرو دو بیمه نامه از دو نمایندگی شرکتهای بیمه گر صادر شده باشد.

اگر برای یک خودرو دو بیمه نامه صادر شده باشد، در دو نمایندگی شرکتهای بیمه گر بطور جداگانه صادر شده باشند، در این صورت بیمه گزار حق دارد یکی از آن دو بیمه نامه را باطل کند. بطور معمول بیمه نامه ای که دیرتر صادر شده ، باطل میگردد، ولی در نهایت حق انتخاب اینکه کدامیک از آن دو بیمه نامه باطل شود، به انتخاب بیمه گزار بستگی دارد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:

شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *