بیمه شخص ثالث خودرو + بیمه با ۱۲قسط بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث اینجا را کلیک نمایید.

قانون بیمه شخص ثالث 

– شرکتهای بیمه گر و نیز صندوق تامین ،حداکثر تا پانزده روز بعد از دریافت مدراک مورد نیاز، باید پرداخت خسارات متعلقه را پرداخت نمایند.

در سوانح رانندگی که در آن خسارتهای بدنی روی داده ، اسیب دیدگان یا ورثه قانونی انها یا اولیای دمشان ، تکلیف دارند که بعد از قطعی شدن میزان خسارت ، به شرکت بیمه گر خود مراجعه نمایند.

شرکت بیمه گر هم مکلف است حداکثر طی بیست (۲۰) روز بعد صدور رای دادگاه ، نسبت به پرداخت خسارت را به زیان دیده پرداخت کنند و اگر صاب حق ، در مهلت مقرر ، به شرکت بیمه گر مراجعه ننمود ، شرکت بیمه گر باید مبلغ مذکور را به حساب صندوق تامین خسارتهای جانی بعنوان ودیعه واریز کرده و فیش واریزی را به مراجع قضایی مربوطه تحویل دهند ، که در این صورت وظیفه قانون شرکت بیمه گر و راننده مسبب حادثه ، انجام شده است و صندوق تامین بعد درخواست صاحب حق ، بلافاصله مبلغ مربوطه را به حساب وی واریز می نماید.

– بدیهی است که چنانکه افراد صاحب آن حق ،بعد قطعی شدن مبلغ خسارت، در زمانم مقرر به صندوق تامین یا شرکت بیمه گر جهت دریافت خسارت خویش ، مراجعه ننماید، مبلغا مذکور بعنوان امانت نزد صندوق می ماند تا در زمان مراجعه آنها ، به بحسابشان واریز گردد.

مبنای مشخص شدن قطعی میزان خسارت ، رای قطعی صادره از محاکم قضایی است.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *