جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی + طرقبه

طرقبه

طرقبه نام شهری در شهرستان طرقبه شاندیز بوده که در استان خراسان رضوی واقع می باشد. طرقبه در  ۱۶ کیلومتری شهر مشهد می باشد. در بخش انتهایی غربی بلوار وکیل آباد مشهد واقع است. طرقبه در مسیر جاده جاغرق و در جنوب غربی شهر مشهد وجود دارد و از سمت غرب به کوه بینالود و از شمال به تخت رستم محدود می باشد.

از سوالاتی که توسط مسافران و گردشگران مطرح میشود این است که بین شهر طرقبه و شهر شاندیز ،کدامیک را برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح انتخاب نماییم که برای پاسخ مناسب و دقیق  این سوال ، بایستی هر دو شهر را از نقطه نظرهای مختلفی با هم مقایسه نمایید.

طرقبه و شاندیز هردو از مناطق کوهستانی بوده و دارای ویژگیهای طبیعی و گردشگری زیادی هستند. هرکدام از این دو بنوبه خود ، دارای مناطقی بکر و منحصربه فرد هستند. طرقبه مشهد یکی از بکرترین و زیباترین مناطق طبیعی مشهد محسوب میگردد و هرسال گردشگران و مسافران خیلی  زیادی را برای گذراندن اوقات فراغت به سمت خود میکشد. 

شهر طرقبه از منظر داشتن تنوع امکانات تفریحی و فضای طبیعی ناب ، برای تجمعات خانوادگی بهتر از شاندیز می باشد ، ولی در مقابل ، شاندیز با داشتن رستورانهای بسیار مشهور و بی نظیر خود ، از مناطق لاکچری آن منطقه بحساب میاید. پس اگر تصمیم گیرفتید برای غذا خوردن به یکی از این دو منطقه بروید، شاندیز  انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. هرچند که شهر طرقبه هم  بنوبه خود ، دارای رستورانهای باکیفیت متعددی می باشد.  

بطور کلی برای اینکه بتوانید انتخاب مکانی مناسبی برای گردش و سفر خود داشته باشید، با توجه به روحیات و علایق خود و افراد همراه تان ،مکان خود را انتخاب نمایید. بعنوان مثال طرقبه مشهد برای افرادی بهتر است که تمایل به گذراندن یک تفریح جذاب در یک منطقه بکر و طبیعی را در سر میپرورانند ولی در مقابل اگر شما از افرادی هستید که تمایل به صرف غذا در بهترین رستوران های خراسان را دارید، قطعا رفتن به شاندیز ، انتخاب ایده آل تری برای شما بحساب میگردد.  

رستوران های طرقبه

طرقبه از رستورانهای متنوعی برخوردار است که با غذاهای باکیفیتی برخوردار می باشد که تاحد بسیار زیادی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

رستوران تشریفات

رستوران سران

رستوران آرتیمان

رستوران گنجعلی خان

فست فود دیدار

 

جهت استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید

آرامش و امنیت خاطر را با ما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶        ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶          ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *