خریداینترنتی بیمه بدنه خودرو + بیمه ثالث در اقساط ۱۲ ماه بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

قانون بیمه شخص ثالث و تخلفات حادثه ساز

پیرو ماده ۱۴ قانون بیمه شخص ثالث، در سوانحی رانندگی که منجر به فوت یا جراحت گردد، اگر براساس کروکی پلیس و نیز گزارش کارشناس تصادف راهنمایی ورانندگی ، علت اصلی وقوع سانحه رانندگی ، یکی از تخلفات رانندگی حادثه ساز بوده باشد، شرکت بیمه گر مکلف است، خسارت زیاندیده یا زیاندیدگان را بی هیچ شرط و اخذ ضمانتی ، پرداخت نماید ولی سعد از آن باید بشرح زیر اقدام نموده و مقادیر زیر را از راننده مقصر حادثه بازیافت نماید:

  1. اگر در طول مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودرویی ، راننده خودروی مذکور که مسبب حادثه بوده ، بعلت ارتکاب به تخلف حادثه ساز ، برای اولین بار خسارتی به بار آورده باشد،  معادل دو و نیم درصد (۲٫۵%) از کل خسارتهای بدنی و مالی را باید از جیب خودش پرداخت کند.

  2. اگر در بازه مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث خودرو ، راننده خودروی مذکور که مقصر حادثه بود ، بعلت عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و ارتکاب به تخلف حادثه ساز ، برای دومین بار خسارتی به بار آورده باشد،  معادل پنج درصد (۵%) از کل خسارتهای بدنی و مالی را باید شخصا پرداخت نماید

  3. اگر در طول مدت اعتبار بیمه نامه شخص ثالث ، راننده خودرویی که مقصر حادثه بوده ، مرتکب تخلف از قوانین راهنمایی رانندگی شده و تخلف حادثه سازی را مرتکب شود و این تخلف منجر به سانحه گردد ، برای سومین بار خسارتی به بار آورده باشد،  معادل ده درصد (۱۰%) از کل خسارتهای بدنی و مالی را باید خودش بپردازد.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر با شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *