خرید بیمه اینترنتی + خرید ارزان بیمه آتش سوزی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

اعلام سرمایه بیمه آتش یوزی

وقتی به شرکت بیمه گر جهت صدور بیمه نامه آتش سوزی مراجعه می کنید، سرمایه مورد بیمه مدنظر خود را در بیمه نامه آتش سوزی را به دقت درج کنید. در هنگام صدور بیمه نامه جزئیات قیمت روز ساختمان و تجهزات و لوزام موجود در آن را به شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه اتش سوزی ، بطور کامل اعلام کنید تا در صورت حضور کارشناس بیمه ، بتوانید راهکارهای مناسبی را از نظرات کارشناسی ایشان ، استفاده کنید.بررسی و کارشناسی مورد بیمه

بطور معمول شرکتهای بیمه گر برای بررسی و تعیین وضعیت شرایط بنای مورد بیمه، کارشناس خود را به محل مورد نظر اعزام میکنند، تا بصورت دقیقتری بتوانند نظرات کارشناسی خود را در مورد سطح ریسک و احتمال وقوع خطرات و سوانح احتمالی را ، ابراز نمایند. شرکتهای بیمه گر برای بناهایی که صنعتی و غیر صنعتی باشند ، تحت هر شرایطی نماینده خودو را که بطور معمول کارشناس بیمه آتش سوزی است را اعزام میکنند. ولی در  برخی موارد مخصوصا ساختمانهای مسکونی تحت شرایط زیر ، کارشناسی به ساختمان مورد بیمه اعزام نمیکنند:

– قیمت ساخت بنای مذکور بازای هرمترمربع ، کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد.

– برای منازل مسکونی که قیمت اثاثیه و لوازم آن ،  کمتر از ۷۰ درصد  قیمت بنا باشد، نیازی به بررسی میدانی و اعزام کارشناس ، نمی باشد.

 جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *