خرید ارزان بیمه نامه + خرید اینترنتی + بیمه آتش سوزی

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

شرایط بیمه ‎نامه آتش سوزی

قبل از اینکه بیمه نامه آتش سوزی را خرید کنید، ابتدا باید بدانید که بیمه نامه را در چه شرایطی می خواهید خرید کنید، چون شرایط بیمه آتش سوزی دارای قالبهای زیر میباشد:

  • بیمه نامه با شرایط ثابت: در این شرایط ، شما قیمت روز ساختمان یا ابنیه رار به شرکت بیمه گرا اعلام می نمایید و شما در موقع خرید بیمه اتش سوزی ، اطلاعات صحیح و درستی را به شرکت بیمه گر میدهید. در صورت بروز سانحه و ایجاد خسارت، اشتباه بودن اطلاعات اظهار شده توسط شما مورد ارزیابی قرار میگیرد، اگر اطلاعات اشتباه بود، شرکت بیمه گر میتواند از خسارت شما را کاهش دهد یا حتی از پرداخت خسارت سر باز بزند.

  •  بیمه نامه با شرایط شناور: معمولا این شرایط مختص انبارها است که موجودی انبارها دائما در حال تغییر می باشند و برای تعیین حق بیمه از بیمه شناور استفاده میگردد. در این گونه بیمه نامه ها ، در اواخر هر ماه ، شما باید گزارشی از موجودی جنسی انبارهای خود به شرکت بیمه گرد ، ارائه نمایید و در آخر ، میانگین موجودی جنسی انبار، مبنای مجاسبه حق بیمه در طور یکسال میگردد.

  • بیمه نامه با شرایط فرست لاست (first lost): این حالت برای اوقاتی است که شما اطمینان دارید که بخشی از اموال شما در شرایط بسیار سختی که سوانح ایجاد میگردند، هرگز از بین نمیروند. بعنوان مثال وقتی شخصی در گستره ای با وسعت زیاد ، اموالش پخش شده باشد.

  • بیمه نامه با شرایط جایگزینی: در این حالتها نوسانات بازار و شرایط تورمی نیز لحاظ میشود.

  • بیمه نامه با شرایط  توافقی: در این گونه ماورد بیمه گزار و بیمه گر با یکدیگر در خصوص میزان سرمایه بیمه گزار مذاکره نموده و بعد از رسیدن به توافق ، بیمه نامه آتش سوزی مربوطه را صادر میکنند.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *