خرید اقساطی بیمه بدنه خودرو + بیمه بدون سود و پیش پرداخت
برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.
– اعلام خسارت
از وظایف اصلی بیمه گزار ، اطلاع رسانی به شرکت بیمه گر درخصوص اعلام بروز سانحه است که بیمه گر باید حداکثر طی ۵ روز کاری بعد از وقوع حادثه به یکی از شعب پرداخت خسارت مراجعه نموده و ضمن ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز شرکت بیمه گر ، قدامات لازم را انجام دهد.
– عدم اظهارات خلاف واقع
در صورتیکه برای شرکت بیمه گر محرز شود که بیمه گذار به قصد تقلب در مورد بروز خسارت و همچنین در خصوص کم و کیف وقوع سانحه، بصورت کتبی اظهارات نادرستی را اعلام کرده ، و یا مدارک و مستندات مجعول را ارائه نموده باشد، شرکت بیمه گر میتوند بیمه گزار را از دریافت خسارت محروم کند.
– جلوگیری از توسعه خسارت و بروز حادثه
از وظایف اصلی بیمه گزار جلوگیری از رخ دادن حادثه است، حتی در زمان بروز سانحه بیمه گزار موظف است از توسعه و افزایش خسارت به خودرو و لوازم همران آن ، جلوگیری کند. شرکت بیمه گر میتواند به نسبت تاثیری که بیمه گزار در قصور وظایف مربوطه داشته، از مبلغ خسارت کم کند.
منظور از توسعه و افیزیش خسارت ، همان اعمالی است که عرفاً هرکسی در حفظ و نگهداری اموال خود، انجام میدهد.
– خودداری ازجابجایی
توصیه میگردد که در صورت بروز هرگونه سانحه ای ، از حرکت دادن و جابجا کردن خودرو ، خودداری کنید.
جابجایی و تحرک خودرو باید براساس نظر کارشناس بیمه یا با دستور مقام انتظامی ، یا مقرارت جاری کشوری انجام شود.
تعمیر وسیله نقلیه
به هیچ عنوان بدون موافقت شرکت بیمه گر اقدامی در خصوص تعمیر وسیله نقلیه آسیب دیده ، انجام ندهید.
دیدگاهتان را بنویسید