خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی + خدمات غیر حضوری بیمه کوثر

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید .

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

خطرات اضافی بیمه آتش سوزی

بیمه نامه های آتش سوزی علاوه بر پوشش خطرات اصلی (آتش سوزی / صاعقه / انفجار) میتواند پوشش خطرات جانبی را دربر داشته باشد.

خطرات اضافی به آن قبیل از خطرات اطلاق میگردد که بیمه گزار بصورت اختیاری میتواند تصمیم به خرید یا عدم خرید ان کند و آن پوششها به تعهدات بیمه اتش سوزی افزوده میگردد. با توجه به اینکه هزینه بیمه آتش سوزی خیلی کم است ، توصیه میگردد حتما پوششهای اضافی را تهیه نمایید.
لازم است بدانید که شرکتهای بیمه گر ، پوششهای اضافی مختلفی را برای بیمه گزاران در نظر میگیرند. این پوششها می توانند بشحر زیر باشند:

زلزله ، آتشفشان، طوفان،سرقت ،  ترکیدن لوله آب، سیل ، سقوط هواپیما ، برداشت وپاکسازی ضایعات،زیزش کوه ، رانش زمین ، سقوط بهمن، انفجار مخازن تحت فشار صنعتی، ریزش سقف ناشی از سنگینی کردن برف، برخورد اجسام خارجی سخت به ساختمان،خسارتهایی که بعلت آتش سوزی به همسایه ها وارد میگردد.

در نظر داشته باشید شاید خرید تمامی پوششهای اضافی بنظر شما ، لازم نباشد ولی توصیه میگردد با توجه به شرایط خود ، پوششهایی که احتمال میدهید ساختمان شما به انها نزدیکتر است ، را خرید نمایید تا علاوه بر داشتن پوشش خطرات اصلی ، نیز این خطرات را هم به بیمه نام آتش سوزی خود ، داشته به خطرات اصلی بیمه نامه اتش سوزی خود ، اضافه نمایید.

 جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:    شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *