خرید اینترنتی بیمه + بیمه آتش سوزی + ارزانترین بیمه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه نامه آتش سوزی – طرح ویژه کوثر

یکی از ابتکارات بسیار ارزشمند بیمه کوثر ، ایجاد طرحهای ویژه کوثر برای کلیه هموطنان گرامی می باشد. که عموم مردم میتوانند بعنوان بیمه گزار در آن شرکت کنند و بیمه مورد نیاز خود را با ۵۰ درصد تخفیف ، خرید نمایند و اعزام کارشناس و بازدید اولیه کارشناس بیمه ، در این طرحها حذف شده است.

نکته قابل توجهی که در این بیمه ها موجود می باشد ، موضوع پرداخت خسارت به ساختمان و اموال و داراییهای بیمه گزاران و همچنین اموال فرزندان و همسرتان در قبال خطراتی که بعلت آتش سوزی و زلزله حادث شده باشد.

نکته قابل تامل دیگری که در این طرحهای کوثر مشهود است ، امکان پرداخت ودیه مسکن ، درصورت تخریب بنا می باشد، بعبارت دیگر اگر ساختمان مسکونی بیمه گزار بعلت آتش سوزی وزلزله خراب شود، در این صورت شرکت بیمه کوثر تا زمان استقرار بیمه گزار در جای دیگر ، مبلغی را بعنون ویعه مسکن به او پرداخت خواهد نمود، و همچین غرامتهای مربوط به نقص عضو یا فوت اعضای خانواده را نیز پرداخت می کند.

ذکر این نکته مهم است که ماده ۱۰ قانون بیمه (قانون قاعده نسبی: اگر در زمان اعبتار بیمه نامه ، قیمت مورد بیمه -سرمایه – دچار افزایش گردد و بیمه گزار در خصوص الحاقیه افزایش سرمایه اقدامی نکرده باشد، در اینصورت شرکت بیمه می تواند به همان نسبت از خسارتهای پرداختی به بیمه گزار ، کسر نماید) برای این بیمه نامه بلااثر بوده و این بیمه نامه در شمول آن قانون بیمه قرار نمیگیرد و براساس میزان سرمایه ای که در بیمه نامه درج شده، جبران خسارت میگردد.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : از ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *