خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث + بیمه بدون سود در ۱۲ قسط

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

جهت خرید بیمه قسطی بدون سود وپیش پرداخت با ما تماس بگیرید.

حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث

اساسا مبنای محاسبه حق بیمه پایه شخص ثالث که توسط بیمه مرکزی کشور انجام میشود، رابطه مستقیمی با نرخ دیه کامل ( دیه یک انسان در ماههای حرام ) دارد که بطور معمول در انتهای هر سال توسط قوه قضاییه کشور اعلام میگردد.

در انتهای سال ۱۳۹۹  قوه قضاییه جمهوری اسلامی برای سال ۱۴۰۰ با افزایش  ۴۵.۵ درصد ، نرخ دیه را نسبت به سال قبل افزایش داد و میزان دیه یک انسان در ماههای غیرحرام معادل ۴۸۰ میلیون تومان اعلام نمود. با توجه به اینکه در تقویم ماههای قمری ، چهار ماه حرام ( رجب، محرم، ذی القعده و ذی الحجه)  وجود دارد ، پس دیه یک انسان در ماههای حرام معادل ۶۴۰ میلیون تومان می باشد.

مبلغ پایه ای بیمه شخص ثالث برای گروههای خودرویی متفاوت می باشند و شرکت های بیمه گر در هنگام صدور بیمه نامه باید عوامل دیگر موثر در تعیین حق بیمه را اعمال کنند ، عواملی نظیر: تخفیفات عدم خسارت و سطح ریسک و کاربری خودرو و جریمه دیرکرد و سایر عواملی مربوطه، که در محاسبات مربوط به تعیین حق بیمه ، تاثیر دارند.

باید توجه داشته باشید که اغلب تفاوتهایی که در قیمت بیمه شخص ثالث در شرکتهای مختلف مشاهده میگردد ، ناشی از تغییر سطح تعهد مالی و میزان پوشش شرکتهای بیمه گر هستند ، و بطور معمول در شرایط کف و حداقلی تعهدات بیمه شخص ثالث، تمام شرکتهای بیمه بطور معمول دارای نرخ ثابتی هستند.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:     شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *