خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث + ۱۲ قسط + ازدم قسط

 

برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو اینجا را کلیک نمایید:

 

بخشش و حذف جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

با توجه به اینکه بیمه شخص ثالث خودرو ها برای تمامی دارندگان وسیله نقلیه الزامی و اجباری است ، قطعا نداشتن این بیمه برای خودرو ، حتی به مدت یک روز، دارای عواقب مالی خواهد بود. ممکن است افراد بدلایل مختلفی تاریخ تمام شدن بیمه (سررسید بیمه نامه) خود را فراموش کنند و یا اینکه در همان سررسید بیمه ‌نامه، دچار فراموشی گردند ، مشکلاتی از قبیل سهل انگاری ، عدم توان پرداخت مالی بیمه نامه ، فراموشی ، عدم دسترسی به دفتر نمایندگی بیمه و عیره.، که در این شرایط ، جریمه دیرکرد بصورت رزو شمار محاسبه شده و به مبلغ حق بیمه شما ، افزوده میشود.

تاکید میگردد جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث، در شرایط عادی ، غیرقابل بخشش بوده و قابل اعمال تخفیف هم نمی باشد و هرگونه اقدامی در جهت کاهش جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث ، تحت عنوان تخلف برای صادرکننده بیمه نامه ، محسوب میگردد.

لازم به ذکر است که گاهی اوقات ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوزهای خاصی را در جهت بخشش و عدم محاسبه جریمه دیرکردهای بیمه شخص ثالث ، صادر می نماید که این امر دارای نظم و قاعده خاصی نبوده و منحصر به فصل یا ماه خاصی هم نیست بلکه بصورت مقطعی این مجوزها توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر میشود.

جهت خرید قسطی بیمه ثالث با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با بودن ما در کنار خود تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *