خرید بیمه ارزان اتش سوزی + خرید غیرحضوری بیمه نامه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه آتش سوزی شرکت بیمه کوثر

بیمه نامه قطعی (سرمایه ثابت)

در این بیمه ها که با نام تجاری بیمه نامه قطعی (سرمایه ثابت) شناخته می شوند ، بیمه‌گذار ضمن تقدیم گزارش روز امال ود اراییهای خود، درخواست بیمه آتش سوزیزمیکند. ولی باید توجه داشته باشید که اساسی ترین موضوعی که باید در این نوع از بیمه ها قرار دهید ،مطلب مربوط به حسن نیت و حداکثر صداقت بیمه گزار است که با کمال صداقت کلیه اموال و موجودیهای جنسی خود را درگزارش خویش درج نموده باشد. و هیچگونه اظهارات خلاف واقع یا قصد عمدی کتمان حقایق وجود نداشته باشد، که در این صورت اگر سانحه ای رخ دهد و بروز خسارت بوجود اید، شرکت بیمه گر ، میتواند بدون هیچ گونه کم و کاستی، پرداخت خسارت را انجام دهد.

خطرات تبعی (اضافی)

هر روز شاهد آتش سوزی تعداد متنوعی از ابنیه و اماکن و ساختمانهای صنعتی و تجاری می باشیم که میزان خسارتهای مالی آنها از نظر مالی جبران ناپذیر می باشد. بهینه ترین و مناسبترین راهکار جهت جبران خسارت اینگونه موارد ، بیمه آتش سوزی است. ولی بیاد داشته باشید خطراتی که این گونه مکانها را تهدید میکند ، فقط اتش سوزی و خطرات اصلی مندرج در بیمه نام های اتش سوزی نیست بلکه خطرات دیگری هستند که بیمه گزار باید براساس موقعیت و شرایط جغرافیایی و سایر موارد جانبی مورد بیمه خودش ، آنها را از لیست خطرات اضافی (خطرات تبعی ) انتخاب نماید.

بدیهی است که اگر بیمه نامه آتش سوزی شما کامل باشد، آسودگی خاطر شما نیز بیشتر خواهد بود. منظور از کامل بودن بیمه نامه آتش سوزی صادره ، بیمه نامه ای است که خطرات جانبی و اضافی که ملک و اموال مورد نظر شما را در معرض خطر قرار میدهد را در بیمه نامه مذکور ، درج کرده باشید.

از جمله خطرات اضافی (خطرات تبعی) میتوان به مواردی از قبیل سقوط هواپیما ، سیل، زلزله ، طوفان ، ریزش سقف بعلت سنگینی برف ، باران ،  اشاره  نمود.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸صبح تا ۸شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *