خرید بیمه ارزان اتش سوزی + غیرحضوری

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه نامه آتش سوزی – طرح کوثر

یکی از طرحهایی که بیمه کوثر برای رفاه حال بیمه گزاران خود در نظر گرفته “بیمه اتش سوزی طرح کوثر” میباشد که کلیه ایرانیان میتوانند براساس نیاز خود نسبت به تهیه این بیمه نامه با ۵۰ درصد تخفیف ، اقدام نمایند.

نکات قابل تاملی در این بیمه نامه وجود دارد که بشرح زیر می تواند ایجاد جذابیت خاصی برای مشتریان عزیز نماید:

۱- این طرح دارای ۵۰درصد تخفیف برای عموم می باشد.

۲- در این طرح ، صدور بیمه نامه بدون نیاز به اعزام کارشناس به محل ، انجام میشود.

۳- در این طرح خسارت وارده به اموال و داراییهای فرزندان و همسر بیمه گزار هم علاوه بر اموال بیمه گزار ، که بعلت آتش سوزی و زلزله آسیب دیده اند، قابل پرداخت می باشد.

۴- موضوع مهمی که در این طرح درنظر گرفته شده پرداخت ودیعه مسکن می باشد، با توجه به اینکه در آتش سوزیها، بطور معمول محل سکونت بیمه گزار غیر قابل سکونت می گردد، شرکت بیمه کوثر در این طرح شرایط پرداخت مبلغی بعنون ودیعه مسکن تا زمان تهیه مکان مناسب برای سکونت را ، برای بیمه گزارانش در نظر گرفته است.

۵- از دیگر مزایایی که باید در خصوص این طرح مطرح نمود ، پرداخت غرامتهای مربوط به نقص عضو یا فوت اعضای خانواده نیز می باشد.

۶- یکی از موضوعات چالشی در خصوص پرداخت خسارت که معمولا بین بیمه گزار و شرکت بیمه گر وجود دارد ،اعمال ماده ۱۰ قانون بیمه، که بنام قاعده نسبی شناخته میشود، میباشد، در این طرح ماده ۱۰ نیز حذف شده است و پرداخت خسارت برمینای مقدار سرمایه ای که توسط بیمه گزار به شرکت بیمه گر در زمان صدور بیمه نامه ، اعلام شده ، انجام میگیرد.

ماده ۱۰ قانون بیمه -که اگر در طی مدت اعتبار بیمه نامه اگر سرمایه مندرج در بیمه نامه ، دچار افزایش قیمت گردد ، بیمه گزار باید نسبت به دریافت الحافیه افزایش سرمایه ، اقدام کرده باشد، در صورتیکه این الحاقیه را نگرفته باشد، شرکت بیمه حق دارد به نسبت افزایش سرمایه ، از میزان پرداخت خسارت کم کند.

  جهت خرید بیمه ارزان با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *