خرید بیمه بدنه اتومبیل + بیمه بدنه از دم قسط بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

بیمه بدنه 

با توجه به شرایط تورمی که هرروزه با نوسانات قیمتی قطعات یدکی خودروها مواجه هستیم، کلیه مالکان خودروها در صدد می باشند تا ضمن رانندگی ایمن ، با تهیه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ، خسارات مالی و جانی خود را کاهش دهند.

بیمه بدنه خودرو، برخلاف بیمه شخص ثالث ، اختیاری میباشد. دارندگان خودروها میتوانند با پرداخت مبلغ مشخصی، بعنوان حق بیمه ، خودروی خود را در مقابل حوادثی که خودشان راننده مقصر هستند ، ایمن نمایند.

پس میبینید که با توجه به قیمت بالای قطعات یدکی و همچنین حوادث رانندگی ، اهمیت تهیه این بیمه ، از اهمیت دوچندان برابری برخوردار می باشد، مخصوصا برای خودروهای نامتعارف ، بیمه بدنه بعنوان مکمل بیمه نامه شخص ثالث انها محسوب میگردد.

در تصادفاتی که مالکان خودروهای متعارف مقصر باشند، خسارت خودروهایی که متعارف زیاندیده ، بطور کامل از طریق بیمه شخص ثالث خودروی مقصر حادثه پرداخت میگردد ولی برای خودروهای نامتعارف علیرغم اینکه مقصر حادثه نبوده باشند، بیمه شخص ثالث راننده مقصر حادثه ، بخشی از خسارت آنها را جبران میکند و بقیه را باید از طریق بیمه بدنه خودروی خودشان دریافت کنند. بدیهی است که خودروهای نامتعارف اگر بیمه بدنه نداشته باشند، بخشی از خسارتهای مربوط به تصادفاتی که مقصر حادثه نبوده اند را ، هم باید خودشان پرداخت نمایند.

 جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید

آرامش و امنیت خاطر را با شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثرتجربه کنید.

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساغات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *