خرید بیمه بدنه ارزان +بیمه قسطی ۱۲ ماه بدون سود

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید.

قانون بیمه شخص ثالث

مالکان و دارنده وسایل نقلیه در تهیه بیمه شخص ثالث موظف هستند که برای خسارتهای جانی وارده به راننده مقصر حادثه ، حداقل به مقدار دیه یک انسان در ماههای عادی (غیرحرام) بیمه حوادث خرید کنند، ملاک محاسبه میزان خسارت قابل پرداخت به راننده مقصر حادثه، شامل هزینه های درمان و معالجه بوده و غرامتهای بدنی می باشد که نوع و درصد صدمه بدنی وارد شده به اشخاص توسط پزشکی قانونی تعیین میگردد.

وقوع حادثه و ایجاد خسارت بدنی یا مالی برای شخص ثالث
اگر در جایی سانحه ای رخ داده باشد و خودروی مذکور دارای بیمه نامه شخص ثالث باشد، پرداخت خسارتهای وارده بر طبق موارد مندرج در بیمه نامه مذکور ، بعهده شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه شخص ثالث است، اگر به طرح شکایت و دعوی در مورد دریابت خسارت بود ، در این صورت آسیب دیده یا قائم مقام او می تواند شکایت را علیه بیمه گر یا راننده مسبب حادثه طرح کند. این موضوع از مسئولیتهای کیفری راننده مقصر حادثه ، کم نمیکند.

ـ اگر خودرویی در اثر تصادف خسارتهای جانی بوجود بیاورد ولی این خودرو فاقد بیمه نامه باشد، در این صورت جبران خسارتهای جانی وارده ، توسط صندوق تامین خسارتهای بدنی با رعایت شرایط و ضوابط مربوطه ، پرداخت میگردد ولی صندوق میتواند در این مورد، علیه راننده مقصر حادثه، از طرف زیاندیده ها ، طرح شکایت کند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:      شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *