خرید بیمه بدنه خودرو + بیمه از دم قسط ۱۲ ماه + بیمه بدون پیش پرداخت

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

 پرداخت خسارت بیمه بدنه

خسارت کلی بیمه بدنه

وقتی خودروی دارای بیمه بدنه ، در شرایط زیر شامل محاسبات “به کلی از بین رفته” میگردد:

۱- خودرو سرقت شده باشد و بیش از ۶۰ روز از تاریخ سرقت آن گذشته باشد ولی هنوز خودروی مذکور پیدا نشده باشد

۲- جبران خسارت خودروی خسارت دیده دارای هزینه هایی است که مجموع هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض قطعات ومجموعه های آسیب دیده با در نظر گرفتن هزینه های مربوط به نقل و انتقال و نیز هزینه نجات ، بیشتز ار از ۷۵ درصد قیمت خودرو در روز حادثه گردد.

  *در خسارت کلی اساس محاسبه و تسویه خسارت ، قیمت روز خودرو در زمان بروز خسارت و حداکثر تا سقف سرمایه درج شده در بیمه نامه می باشد. ارزش بازیافت و هزینه های قانونی از آن کسر میگردد و نیز هزینه های معمول مخصوص حمل و نقل و نیز نجات خودرو تا سقف مقرر، به ان اضافه میگردد، بشرطیکه از کل سرمایه مندرج در بیمه نامه بیشتر نشود.

* محاسبه ارزش بازیافتی خودروی مذکور بعهده شرکت بیمه گر است. اگر مالک خودرو / بیمه گزار درخصوص محاسبه ارزش بازیافتی اعتراض داشته باشد، شرکت بیمه گر، بعد از تصرف خودرو و انتقال سند به مالکیت خود، ضمن کسر نمودن فرانشیز از خسارتهای مربوطه و همچنین اضافه کردن هزینه های معمول مربوط به حمل و نقل و نیز نجات خودرو، پرداخت خسارت را بر این اساس انجام خواهد داد.

  * در موضوع پرداخت خسارت کلی ، بیمه نامه منفسخ تلقی میگردد، و اگر بیمه نامه بیش از یکساله باشد، حق بیمه سالهای بعدی به بیمه گزار برگردانده میشود.

 * حتما باید قبل از جبران خسارت در سوانح مربوط به سرقت کلی خودرو، انتقال سند مالکیت خودرو به شرکت بیمه گز ، انجام شده باشد.

* اگر بعد از یکسال از تاریخ پرداخت خسارت و انتقال سند مالکیت خودرو به شرکت بیمه گر، خودروی مذکور پیدا شد، شرکت بیمه گر موظف است ضمن فروش خودروی مذکور ، مبالغ مربوط به بازیافت که درصدی از کل خسارت بوده را به بیمه گزار پرداخت نماید.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را با تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *