خرید بیمه بدنه خودرو + تشدید حطر در بیمه بدنه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

انتقال حقوق بیمه گذار به بیمه گر
شرکتهای بیمه گر در مورد پرداخت خسارت وارده به بیمه گزاران ، در حقیقت در برابر اشخاصی که مسئولیت سوانح یا خسارات را دارند بعنوان قائم مقام زیاندیدگان هستند، و بیمه گزار مکلف اس از هرگونه عملی که پیگیریهای قانونی شرکت بیمه گر علیه مسبب خسارت را کند یا نامقدور سازد، خودداری کند.

بدیهی است که در غیر اینصورت شرکت بیمه گر مجاز خواهد بود که خسارات مربوطه را پرداخت نکند و یا اینکه اگر پرداخت خسارت را انجام داده ، از بیمه گزار استرداد نماید. 

شاید ندانید که در بسیاری از مواقع، بعد ازاینکه بیمه گزار خسارت خود را دریافت میکند ، سیکلهای قانونی و شکایت و طرح دعوا در مراجع قضایی ، توسط شرکتهای بیمه ، برعلیه کسانیکه مقصر قانونی بودند، شروع میگردد. که در صورت شروع اینگونه فعالیتهای قانونی ، با توجه به اینکه خودروی بیمه گزار دچار ضرر وزیان شده ، بیمه گزار باید علیه مسبب حادثه طرح شکایت کند، برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بیمه گزاران گرامی، شرکتهای بیمه در ابتدا کلیه خسارات متعلقه به بیمه گزاران را پرداخت میکنند و بقیه فعالیتهای مربوط به مراجع قضایی را از به نمایندگی از طرف بیمه گزاران ، خودشان انجام میدهند. 

اعلام تشدید خطر
اگر در مدت اعبتار بیمه نامه ، تغییراتی در وضعیت یا کیفیت و یا کاربری خودروی مندرج در بیمه نامه حاصل شد، که شرایط تشدید خطر را برای خودروی مربوطه بوجد میاورد، بیمه گزار موظف است سریعا شرکت بیمه گر خود اطلاع دهد و همچنین اگر موضوع تشدید خطر قبل از وقوع تصادف یا سانحه ای باشد، بیمه گر میتوند ، تمناسب با خطر مربوطه ، برای باقیمانده مدت اعتبار بیمه نامه ، حق بیمه اضافی متناسبی را از بیمه گزار مطالبه نماید. بدیهی است که در صورت عدم پرداخت حق بیمه مذکور ، شرکت بیمه گر مجاز خواهد بود قرارداد بیمه مربوطه را فسخ نماید.

اگر بعد از وقوع تصادف مشخص گردید که موضوع تشدید خطر توسط بیمه گزار صورت ذیرفته ولی به شرکت بیمه گر اطلاع رسانی انجام نشده ، در این صورت شرکت بیمه گر مجاز است به نسبت حق بیمه تعیین شده با حق بیمه متناسب با خطر تشدید شده، خسارت را پرداخت کند.

پس به کلیه بیمه گزاران عزیز توصیه میگردد برای اینکه بخواهند کلیه حقوق مادی خود در سوانح و تصادفات اجتمالی ، کسب نمایند، حتما در مورد موارد مربوط به تشدید خطر ، به شرکت بیمه گر صادر کننده بیمه بدنه خود ، اطلاع رسانی نمایند.

 

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    

ساعات پاسخگویی : ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *