خرید بیمه بدنه ماشین + بیمه بدون پیش پرداخت با قسط ۱۲ ماهه

برای استعلام و خرید بیمه اینجا را کلیک نمایید.

برای خرید بیمه قسطی بدون پیش پرداخت وسود با ما تماس بگیرید

قانون بیمه شخص ثالث
ارزیاب خسارت

در صورتی که سانحه ای رانندگی بوجود آمد که در آن خسارت مالی بوجود آمد ، مبنای پرداخت خسارت براساس توافقی که بین زیاندیده و شرکت بیمه گر خودرو مقصر حادثه انجام شده ،صورت میگیرد.
اگر طرفین در خصوص تعیین مبلغ خسارت نتوانستند به توافقی دست یابند، شرکت بیمه وظیفه دارد در صورت درخواست خسارت دیده ، خودروی او را در تعمیرگاهی که مورد قبول زیان دیده باشد یا در نامایندگیهای مجاز ، تعمیر کند و تا سقف تعهد مالی مندرج در بیمه نامه پرداخت خسارت نماید.
اگر باز هم اختلاف نظر بین زیان دیده و شرکت بیمه گر وجود داشت، این اختلاف از طریق ارزیاب خسارت که دارای مجوز ارزیابی خسارت از بیمه مرکزی است، حل و فصل می گردد که انتخاب وهزینه ارزیاب مذکور بعهده زیان دیده است. بعد از اینکه ارزیاب اعلام نظر کتبی خود را ارائه نمود،  هرکدام از طرفین اگر درظرف مدت ۲۰ روز بعد از آن در مراجع قضایی طرح دعوی نکرده باشند، رای ارزیاب خسارت ، لازم الاجرا محسوب میگردد.

هزینه ارزیابان خسارت براساس تعرفه اعلامی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی مشخص میگردد، بیمه مرکزی مکلف است در شهرتسانها متناسب با نیاز آن مراکز ، برای استفرار ارزیاب خسارت مجوز صادر کند.

جهت خرید قسطی بیمه با ما تماس بگیرید.

آرامش و امنیت خاطر را باما تجربه کنید:شرکت بیمه سایبان امن و آرام کوثر

 تلفن: ۳۲۸۲۷۲۶۴-۰۲۶    ۳۲۸۲۷۲۶۵-۰۲۶    ۰۹۱۲۳۶۶۷۰۴۵

ساعات پاسخگویی : از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *